توضیح بانک مرکزی درباره اخذ تسهیلات از صندوق بین‌المللی پول

بانک مرکزی در خصوص مراحل دریافت کمک از صندوق بین‌المللی پول توضیحاتی ارائه کرد.

توضیح بانک مرکزی درباره اخذ تسهیلات از صندوق بین‌المللی پول

در پی انتشار مطالبی در خصوص روند اخذ تسهیلات از صندوق بین‌المللی پول در برخی رسانه‌ها، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:همانگونه که رئیس کل محترم بانک مرکزی اعلام کرده‌اند، درخواست ایران برای دسترسی به حق خود در صندوق بین‌المللی پول و استفاده از آن برای کمک به برنامه مقابله با مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا در جریان است.

بانک مرکزی

بر اساس این گزارش تا آنجا که بانک مرکزی در جریان است، صندوق بین‌المللی پول، پس از طی مراحل اداری، کمک به کشورها را تصویب و اعلام می‌کند.

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرده است، رسانه‌ها را در جریان اخبار مربوط می‌گذارد و از رسانه‌ها درخواست کرده است اخبار مربوط را از منابع رسمی پیگیری کنند.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • .
    0

    شما اعلام کردید که ۱۱۷ میلیارد دلار ذخیره ارزی دارید.فردا میگن از همین پولها استفاده کن بزار صندوق به کشورهای فقیر و بی نوا کمک کند.فردا ایران با بوق و کرتا اعلام میکنه که صندوق بخاطر نظر دشمنان ایران با درخواست ایران مخالفت کرده و ....

  • .
    0

    شما اعلام کردید که ۱۱۷ میلیارد دلار ذخیره ارزی دارید.فردا میگن از همین پولها استفاده کن بزار صندوق به کشورهای فقیر و بی نوا کمک کند.فردا ایران با بوق و کرنا اعلام میکنه که صندوق بخاطر نظر دشمنان ایران با درخواست ایران مخالفت کرده و ....

  • ممدخان
    0

    ماچقدر در صندوق بین المللی پول داریم ؟ اگر قرار است به ایران در این دوران وام ندهند چه ضرورتی دارد که عضو صندوقی باشیم که مدیرش امریکاست ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها