سه قربانی یوونتوس برای بازگشت پل پوگبا!

علیرغم شرایط دشوار اقتصادی، پل پوگبا همچنان مهم ترین گزینه تابستانی یوونتوس است.

سه قربانی یوونتوس برای بازگشت پل پوگبا!

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقت مسابقات در سراسر اروپا باعث بروز بحران های شدید اقتصادی در سراسر این قاره شده و این روند گریبان تیم های بزرگ را گرفته است. اما نشریه توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد یوونتوسی علیرغم این شرایط نیز تحت هر شرایطی به دنبال خرید پل پوگبا در تابستان بوده و در این مسیر و برای تامین مبلغ مورد نظر، قصد دارد سه بازیکن خود را در تابستان به فروش برساند.

میرالم پیانیچ می تواند یکی از ستارگانی باشد که به سمت درب خروج هدایت می شود، زیرا مائوریسیو ساری پیش از این جانشین او یعنی رودریگو بنتانکور را در ترکیب فعلی پیدا کرده و به نظر اعتقاد چندانی به هافبک صرب و باتجربه اش ندارد. فدریکو برناردسکی نیز در این فصل نقش قابل توجهی در ترکیب بیانکونری ایفا نکرده و بیشتر نیمنکت نشین بوده است. با انتقال دژان کولوسفسکی در ماه ژوئن، احتمال جدایی برناردسکی افزایش یافته و او نیز می تواند یووه را ترک کند.

داگلاس کاستا، وینگر برزیلی و تند تیز یوونتوس سومین بازیکنی است که شاید در تابستان از این تیم جدا شود. این ستاره برزیلی در فصل جاری محرومیت و مصدومیت هایی داشته و به نظر می رسد نام او در فهرست فروش مائوریتسیو ساری قرار گرفته است. با پول فروش این سه بازیکن، پل پوگبا بیشتر از همیشه به بازگشت به تورین و پوشیدن دوباره لباس یوونتوس نزدیک خواهد شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها