جزئیات جدید درباره اولین زمان تشخیص کووید۱۹ در کشور

در تاریخ ۳۰ بهمن بیماری در آی‌سی‌یو یکی از بیمارستان‌های ما فوت کرد که ما تشخیص دادیم #کرونا باید بررسی شود و به این تشخیص اصرار داشتیم.

جزئیات جدید درباره اولین زمان تشخیص کووید۱۹ در کشور

رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم گفت: در تاریخ ۳۰ بهمن بیماری در آی‌سی‌یو یکی از بیمارستان‌های ما فوت کرد که ما تشخیص دادیم کرونا باید بررسی شود و به این تشخیص اصرار داشتیم

همزمان با قم، در بیش از ۱۵ استان کشور نیز موارد مشابهی داشتیم، اما قم این آزمایش را درخواست داشت، اصرار کرد و این کار انجام شد.

اولین تشخیص بیماری در قم انجام شد؛ چنین اتفاقی به این معنا نیست که اولین بیمار در قم بوده است؛ همه کشور باید ممنون پزشکان قمی باشند.

منبع: بولتن نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    درود بر قم

  • علیرضا
    0

    با سلام پسرخاله من 56 سالش بود و تازه بازنشسته شده بود . کارمند بانک و کاملا" سالم . سیگاری هم نبود . در تاریخ دهم دی 98 به ناگاه بیمار شد و ریه هایش گفتن عفونی شده . خیلی تعجب کردیم . روزبروز حالش بدتر شد . در آی سی یو بستری ش کردن و پس از یک هفته به رحمت خدا رفت. امروز میفهمیم که خدابیامرز جزء اولین کرونایی های ایران بوده. چرا میگویید بهمن ؟

  • علی
    0

    اگر موارد متعددي در كشور وجود داشت، پس چرا آزمايش نكرديد؟ آيا خدمت وزير خيلي محترم بهداشت بولتن دوره اي ارائه نميدهند تا از اوضاع كشور خبر داشته باشد؟ يا اينكه در بولتن اين چيز ها را نمينوسيند؟! يا به دستور بچه هاي خيلي بالا پنهان كاري كردند؟

  • زهرا
    0

    خیلی زرنگن والا شهر ما یکی هم نداشت به محض اینکه یه روحانی با کرونا تشرف آوردن سه چار روز دورشو زد مهمونی رفت و چنتایی رو در گیر کرد خونواده راضی نبودن بستری شه حتی با کادر درمانم درگیر شده بودن بعدش کم کم امار ماهم رفت بالا حالا می خان بگن قمیه شجاع بودن اعلام کردن عزیزم دیر اعلام کردید از طرفی اگه یه شهر دیگه مبدا کرونا بود حتما جلو جلو می گفتن بعدش می گفتن عذاب الهی نازل شده بهشون اما الان قم شده پسر شجاع

  • رضا
    0

    الکی... کانون بیماری قم بود .باید قرنطینه میشد .

  • داود
    0

    قم نه تنها زود متوجه کرونا شد زودتر از سایر شهرها کنترل کرد.باتشگر از دکتران وزحمت کشان بی نام وبی ادعا

  • بنده خدا
    0

    پزشکان قمی متشکریم ولی شما هم دیر اقدام کردید چون بیمار شما نه به چین رفته بود و نه با چینی های در ایران ارتباطی داشت.هر چه بود گذشت .پزشکان قسم خورده اند و باید اقدام شما را که شجاعت نشان دادید و علی رغم آنها که نمی خواستند افشاگری کردید قابل ستایشید.

  • کاربر ناشناس
    0

    همه جای ایرا ن سرای من است .خوب بعضیا کینه عمیقی نسبت به قم دارند فی قلوبهم مرضند خدا ان شا الله شفاشون بده چون مرض اینا از کرونا خطرناک تره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها