کارگاه مشروبات الکی در رامسر متلاشی شد

فرماندار رامسر از کشف کارگاه تولید الکل تقلبی با سه هزار و ۲۰۰ لیتر محصول خبر داد.

کارگاه مشروبات الکی در رامسر متلاشی شد

محمد آزاد فرماندار رامسر اظهار داشت: نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضائی و بررسی ویژه و دقیق محل کارگاه ساخت الکل را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته و با شناسایی صاحب این کارگاه عملیات ویژه برای دستگیری متهمان و منهدم کردن این کارگاه انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در بازرسی از این کارگاه بیش از سه هزار و ۲۰۰ لیتر الکل در بشکه‌های بزرگ کشف و ابزار آلات ساخت نوشیدنی الکلی را کشف و ضبط کردند و دراین راستا متهمان دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

آزاد ضمن تقدیر وتشکر از فرماندهی انتظامی و دستگاه قضا شهرستان رامسر که دراین ایامی که همه مردم با ویروس منحوس کرونا درگیر هستند از وقوع یک فاجعه احتمالی مرگ برخی از همشهریان جلوگیری کردند، به خانواده‌های این شهرستان تاکید کرد: مراقبت لازم را در جهت سلامتی خود وفرزندان عزیزشان داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: لازم به ذکر است طی روزهای گذشته در سطح کشور برخی افراد با مصرف الکل تقلبی جانشان را از دست داده اند که در برخی استان‌ها تعداد فوت شدگان ناشی از استفاده الکل تقلبی از تعداد فوت شوندگان ناشی از ویروس کرونا بیشتر بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها