بیرون کشیدن متهم از درون چاه توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: فروشنده متواری موادمخدر از سوی پلیس این شهرستان از عمق ۶ متری چاه بیرون کشیده شد.

بیرون کشیدن متهم از درون چاه توسط پلیس

سرهنگ حسین اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه افزود: پلیس آگاهی و مبارزه با موادمخدر این شهرستان در پی اطلاع از حضور یکی از سارقان و فروشندگان مواد که حدود ۷ ماه قبل با به جا گذاشتن ۱۱ گرم ماده مخدر از نوع شیشه و هروئین از محل متواری شده بود، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: گشت نامحسوس پلیس، متهم را مقابل منزل مشاهده و پس از هماهنگی با مقامات قضایی برای دستگیری نامبرده وارد عمل شدند که متهم به محض رویت ماموران انتظامی از محل متواری شد.

اصانلو تصریح کرد: متهم پس از فرار و به منظور پنهان ماندن از دید ماموران و ترس از دستگیری خود را به درون یک چاه متروکه در زیر زمین منزل پرتاب کرده بود اما عوامل پلیس پی به مخفیگاه او بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: متهم پس از پریدن به درون این چاه دچار آسیب و نیمه هوشیار شده بود که در این میان پلیس سر رسیده و با توجه به وضعیت نامطلوب چاه و احتمال ریزش آن نامبرده را با طناب بیرون کشیده و به منظور درمان به مرکز درمانی انتقال داد تا پس از مداوا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

شهر سُلطانیه یکی از شهرهای استان زنجان است که در ۴۳ کیلومتری شهر زنجان واقع است. گنبد سلطانیه و مقبرهٔ اولجایتو در این شهر قرار دارند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها