سرقت از خط لوله اصلی پالایشگاه نفتی تهران- تبریز

فرمانده انتظامی استان تهران گفت: افرادی که با حفر یک تونل 15 متری منتهی به مسیر لوله اصلی انتقال سوخت از پالایشگاه نفتی تهران به تبریز اقدام به سرقت فرآورده های نفتی می کردند، در ملارد دستگیر شدند.

سرقت از خط لوله اصلی پالایشگاه نفتی تهران- تبریز

سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی استان تهران اظهار داشت: در پی اطلاع از فعالیت مخفیانه افرادی در زمینه سرقت سوخت در یک باغ واقع در صفادشت از توابع شهرستان ملارد بررسی دقیق موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تحقیقات مقدماتی پلیس هیچ گونه شواهدی مبنی بر ورود سوخت به این باغ مشاهده نشد بلکه بارگیری و انتقال مقادیر زیادی سوخت از این محل قابل تأمل بود افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و حضور کارشناسان شرکت نفت در بازرسی از محل متوجه قاچاق سوختی که با سرقت عجیبی همراه بود، شدند.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این باغ، یک تونل 15 متری منتهی به لوله اصلی انتقال فرآورده های نفتی از پالایشگاه نفتی تهران-تبریز که در زمین حفر شده بود، را کشف کردند.

وی بیان داشت: متهمان با استفاده از شگردهای خاص و تخصصی در مسیر این خط لوله، اقدام به سرقت بیش از 50 هزار لیتر فرآورده های نفتی می کردند.

سردار خانچرلی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات مقدماتی به سرقت از منابع ملی اعتراف کردند و بیان داشتند که بیش از 3 ماه این فعالیت مجرمانه را انجام داده اند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خاتمه با اشاره به اینکه ارزش ریالی این سرقت توسط کارشناسان، 15 میلیارد ریال محاسبه شده است، بیان کرد: در این رابطه 3 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شریف
    0

    این رژیم کار خودشو خوب بلده و کسی خ؟یه نداره دست از پا خطا کنه چه برسه نفت یا بنزین بخاد از اینا بدزده...

  • شیریع
    0

    عجب نقشه ای وای به حالتون میخوام بگم ولی مهم نیست خودی وسرمایه ملیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها