کمک معیشتی به چه کسانی پرداخت می‌شود؟


21 فروردین 1399 - 06:15
یکی از مخاطبان خبر فوری در پیامی نسبت به عدم همه گیری کمک معیشتی انتقاد کرد.

من یه کارگر روزمزد هستم و الان چند روز هست که سر کار نرفتم و زندگی من خیلی سخت میگذره آخه این دولت این کمک معیشتی کرونا را به کی داده باید به کسی که محتاجش هست باید بده هرچند که ناچیزه

یکی از مخاطبان خبر فوری در پیامی نسبت به عدم همه گیری کمک معیشتی انتقاد کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

21 فروردین 1399 - 06:15

من یه کارگر روزمزد هستم و الان چند روز هست که سر کار نرفتم و زندگی من خیلی سخت میگذره آخه این دولت این کمک معیشتی کرونا را به کی داده باید به کسی که محتاجش هست باید بده هرچند که ناچیزه

22

نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
فخرالدین محمدی 0 0 پاسخ 1399/1/22 -13:08

من یه گارگر شرکت هستم ماهانه ۱۲۵۰۰۰۰معادل یک میلیون دویست پنجاه تومن حقوق میگیرم ۴ نفر هستیم به اینجانب یارانه کمک معیشتی تا حالا هیچ مبلغی واریز نکردند و اعلام کردند حساب تراکنشی شما ماهانه ۲۴ میلیون هست دردمون به کدوم ارگان بگیم من وام ۲۰ میلیون گرفتم نمیتونم اقساطشو پرداخت کنم به خاطرصدور جلب از اقوام آشنایان پول قرض گرفتم یه مقداری پرداخت کنم تو را خدا بررسی کنید بیچاره ایم تا به حقمون برسیم تلفن تماس 09147458113 فخرالدبن محمدی استان اردبیل

معصومه 0 0 پاسخ 1399/1/22 -01:04

ای بابا،این دولت از اولش بی تدبیر بود.حیف از اون وقتی که تلف کردیم تا به روحانی رای بدیم.فقط سند بدبختیمونو انگشت زدیم.این از خدا بیخبر اصلا به مردمش اهمیت نمیده.

M.r 0 0 پاسخ 1399/1/21 -17:10

سلام.بنده یکی ازکسانی هستم که بسته معیشتی کرونا رابه مبلغ۲۰۰هزارت دریافت کردم.سه ساله بیکارم وتقریبابایارانه زندگی میکنم.هیچ پس اندازی هم ندارم.

بهادر موسوي 1 0 پاسخ 1399/1/21 -14:15

خواهشن يكم كمتر دروغ بگيد.يه نفر از اونا كه كمك معيشتي گرفتن رو بياريد تا ماهم ببينيم.اينا چيزي به كسي ندادن و نميدن.جيب مارو نزنن ما رلضي هستيم