دو فقره تصادف در محور بروجرد- اراک ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: براثر وقوع دو فقره تصادف در محور بروجرد- اراک ۶ نفر کشته و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

دو فقره تصادف در محور بروجرد- اراک ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در سخنانی اظهار داشت: بامداد ۲۱ فروردین ماه در کیلومتر ۳۰ محور بروجرد- اراک براثر برخورد خودروهای پراید با کامیون ولوو و همچنین برخورد خودرو پراید با کامیون NL در کیلومتر ۳۵ این محور، شش نفر سرنشین از مجموع این دو حادثه در دم جان باختند و ۱ نفر به بیمارستان انتقال داده شد.

وی گفت: پس از اعلام تصادف بین خودروهای پراید و کامیون ولوو توسط مرکز EOC، عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری زالیان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند که یک نفر کشته حادثه را با استفاده از ست نجات رهاسازی کرده و مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت: درحین عملیات، توسط خودروهای عبوری به عوامل امدادی اطلاع داده شد که در کیلومتر ۳۵ محور بروجرد- اراک نیز حادثه دیگری رخ داده است که عوامل امدادی سریعاً به محل آن تصادف اعزام شدند.

رضایی گفت: در این حادثه که بین خودروهای پراید و کامیون NL رخ داده بود، متأسفانه ۵ نفر سرنشین خودور پراید در دم جان باختند و عوامل امدادی سریعاً شروع به عملیات رهاسازی کرده و ۵ جسد را به آمبولانس آرامستان شهرستان شازند استان مرکزی تحویل دادند.

وی خاطر نشان کرد: از همه عزیزان خواهشمندیم در شرایط شیوع کرونا در خانه خود بمانند و چنانچه سفر ضروری دارند با رعایت قوانین رانندگی به سفر خود بپردازند تا شاهد این حواث تلخ نباشیم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها