توضیحات مدیرکل تعزیرات البرز درباره عدم ترخیص یک بیمار کرونایی به‌دلیل نداشتن هزینه درمانی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در مورد موارد مطرح شده در برخی از رسانه‌ها در مورد عدم ترخیص یک بیمار کرونایی به‌دلیل نداشتن هزینه درمانی توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات مدیرکل تعزیرات البرز درباره عدم ترخیص یک بیمار کرونایی به‌دلیل نداشتن هزینه درمانی

علی اکبر مختاری با تقدیر از زحمات کادر پزشکی و درمان استان البرز، اظهار داشت: کادر درمانی و پزشکان استان البرز از ابتدای شیوع کرونا با تمام توان و ظرفیت در خدمت بیماران مبتلا به کرونا بودند.

وی افزود: تعدادی از پرستاران و دیگر عوامل درمان استان البرز به دلیل معالجه و ارتباط با بیماران کرونایی دچار بیماری کرونا و آسیب‌هایی شدند.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه قصور و کم‌کاری احتمالی یک فرد نباید به پای کادر درمانی و افراد زحمتکش بیمارستان‌های استان البرز که جان خود را کف دست گذاشتند قلمداد شود، بیان کرد: در مورد مطالب مطرح شده در مورد عدم ترخیص یک بیمار کرونایی به دلیل عدم پرداخت هزینه درمان در یک بیمارستان تحقیقات در حال انجام است و در صورتی که قصوری از سوی افرادی انجام شده باشد مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.

مختاری با بیان اینکه حتی در کشورهای پیشرفته تراز اول دنیا نیز احتمال قصور و کم‌کاری وجود دارد، گفت: فشار روانی ناشی از کرونا ویروس و تلاش کادر درمان برای خدمت‌رسانی به همه بیماران ممکن است سبب ایجاد ذهنیت‌هایی باشد، در بسیاری از کشورهای پیشرفته پرستاران حاضر به ادامه همکاری به‌دلیل شرایط موجود در بیمارستان‌ها نیستند اما در ایران و استان البرز علی‌رغم همه تحریم‌ها و محدودیت‌ها کادر درمان در حال تلاش شبانه‌روزی است.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در مورد معالجه و سیر درمان بیماران مبتلا به کرونا آیین‌نامه وجود دارد، تصریح کرد: فضاسازی‌ها نباید تلاش‌ها و زحمات کادر درمان بیمارستانی استان البرز را تحت شعاع قرار دهد. تعزیرات حکومتی استان البرز هم بنا بر وظایف خود در این زمینه تحقیق و بر‌اساس قانون برخورد کرده و نتیجه را به استحضار مردم می‌‌رساند.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • شعباني
    0

    يكي از بستگان ما بعلت كرونا توي بيمارستان بقيه اله ، بمدت يكماه در آي سي يو بستري بود ، پسر ٣٢ ساله كه طفلك يكهفته پيش هم فوت كرد. به گفته خودشون ، شبي دو تا سه ميليون هزينه آي سي يو ميدادند. حالا نميدونم چرا ميگن رايگانه ؟؟؟

  • ناشناس
    0

    راست میکن چون من خودم قبل ازکرونا بستری بودم وباداشتن بیمه تکمیلی به هنکام مرخصی هزینه متفرقه 50تومان وهزینه پکیچ یکبارمصرف 40تومان وهزینه 2قلم داروکه شامل بیمه نمی شد رو ازم کرفتند .شما دولتیها چنان کادر سلامت روبالا بردین اینکار اینها فقط باکرونا مبارزه می کنند .ما مردم عادی امکانات تهیه ماسک ساده رونداریم واین همه تواخبار می فرمایند تولید شده وکشفیات داریم یاوارد کردیم .پس کو بدهند داروخانه ها تا مردم تهیه کنند

  • دنیای مجازی
    0

    ای قهرمان ای دلاور ای پهلوان ای دنیای باشرف اگر نبودی هنوز زمین بر شاخ گاو ایستاده بود.

  • عباس
    0

    تو که لای پوشانی می کنی اگر مورد ایرانی است چرا از این همه پول نفت ومعادن هزینه این بیمار پرداخت نشود پس داد از عدالت عدالت خواهی نزن بیمارستان وظیفه است انجام دهد کار همانطور کسانی در دفاع مقدس کشور از دست عراق نجات دادن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها