جاده سبزوار به تهران مسدود شد

در پی وقوع بارندگی های شدید در سبزوار و داورزن، جاده سبزوار به تهران مسدود شد.

جاده سبزوار به تهران مسدود شد

در پی وقوع بارندگی‌های شدید در ۲۴ ساعته گذشته در سبزوار و داورزن، جاده سبزوار به تهران مسدود شد.

نیروی انتظامی سبزوار با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست از مسیر میدان سربداران سبزوار تردد نکنند و از مردم روستاهای اطراف شهرستان درخواست کرد مسافرتشان را به تعویق بیندازند.

در این اطلاعیه ذکر شده در پی بارش نزولات آسمانی، جاده سبزوار _تهران به علت آبگرفتگی شدید از میدان سربداران مسدود و تردد در این محور ممنوع است، از شهروندان و ساکنین شهرها و روستاهای اطراف سبزوار که قصد تردد در این محور را دارند تقاضا می‌گردد تردد خود را در این محور به تعویق اندازند.

همچنین اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از بسته شدن محور اصلی سبزوار به شاهرود، کیلومتر ۴۷ لاین شمالی از ساعت ۱۹، ۲۳ فروردین، به دلیل آبگرفتگی سطح محور و سیلاب تا اطلاع بعدی خبر داد و محور جایگزین این مسیر را لاین جنوبی محور شاهرود به سبزوار رفت و برگشت اعلام کرد.

مسدود شدن محور نقاب- سه‌راهی رامشین- سبزوار

همچنین محور روستایی نقاب- سه‌راهی رامشین- سبزوار در حوزه راهداری شهرستان جوین به دلیل بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود و تردد از محور جایگزین نقاب- حکم‌آباد- سبزوار برقرار است. در محور فرعی جغتای- برغمد کیلومتر ۵۰ در محدود حوزه استحفاضی شهرستان جغتای نیز به دلیل بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود و تردد از محور جایگزین حکم‌آباد- سه‌راه انداده- جغتای برقرار است.

از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به اقدامات نیروهای هلال احمر سبزوار اشاره کرد ولی به دلیل بسته شدن راههای اصلی امکان تردد وجود ندارد.

مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال احمر سبزوار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: باتوجه به اینکه قسمتی از جاده را آب برده و دسترسی فراهم نیست نیروهای امداد و نجات منتظر بازگشایی مسیر هستند.

از دیگر مناطقی که امروز و امشب با سیلاب و بارندگی در دیار سربداران درگیر هستند می‌توان به جاری شدن سیلاب در روستاهای داورزن و مسیر اصلی سبزوار به داورزن در جوار روستاهای مهر و صد خرو به سمت تهران اشاره کرد.

آخرین خبرها و شنیده‌ها تأیید نشده تا لحظه ارسال خبر حکایت از این دارد که سیل امروز قسمتی از بندخاکی و سیل بند روستای صد خرو را تخریب کرده و در روستای بهانگر داورزن سیلاب جاری شده و خطر تخریب برخی از منازل وجود دارد.

همچنین از دیگر اخبار می‌توان به جاری شدن سیل و مسدود شده جاده اصلی سبزوار به داورزن در حوالی روستاهای مهر و صدخرو اشاره کرد که مسئولان ذیربط در حال بازگشایی هستند.

از دیگر مناطقی که درگیر بارندگی و سیلاب هستند شهرستان‌های جوین و جغتای در دیار سربداران را می‌توان نام برد که بخشی از مسیرهای مسدود شده در این شهرستان در ابتدای خبر به آن اشاره شد.

جاری شدن سرریز سد کمایستان در ۱۴ کیلومتری شهرستان جغتای از علل بارندگی‌های امروز است که در صورت ادامه دار بودن آن ممکن است خسارت سنگینی به بخش کشاورزی وارد کند.

مسدود شدن جاده جغتای به سمت دو روستا

همچنین لحظاتی قبل برخی کامل های خبری از قول فرمانده پلیس راه شهرستان اعلام کردند که جاده‌های جغتای - برغمد و جغتای - شهرستانک به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده‌اند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها