گرامیداشت صدمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق

حشد شعبی عراق امروز (دوشنبه) صدمین روز به شهادت رسیدن فرماندهان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در پی جنایت تروریستی آمریکا در بامداد سوم ژانویه ۲۰۲۰ را گرامی می‌دارد.

گرامیداشت صدمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در عراق

حشد شعبی عراق امروز(دوشنبه) صدمین روز به شهادت رسیدن فرماندهان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در پی جنایت تروریستی آمریکا در بامداد سوم ژانویه ۲۰۲۰ را گرامی می‌دارد.

به همین مناسبت، سازمان حشد شعبی عراق بار دیگر مراتب تسلیت خود را به ملت عراق و امت‌های عربی و اسلامی برای این مصیبت بزرگ ابراز داشت؛ فاجعه هولناک و جنایات شنیعی که نمونه‌ بارز مفاهیم جنایت و تروریسم است و جهان را تکان داده و اشک از دیده‌گان مسلمانان در هرمکانی جاری ساخت.
حشد شعبی همزمان با این مناسبت، برای ادامه راه فرماندهان شهید در دفاع از سرزمین عراق ، مردم و مقدسات آن تجدید بیعت کرد.
سازمان حشد شعبی عراق از برگزاری برنامه هایی به همین مناسبت در ساعت پنج عصر امروز دوشنبه به وقت محلی، با شعار "۱۰۰ روز گذشت و شما با ما هستید" خبر داد.
این فعالیت ها با محوریت بزرگداشت فرماندهان شهید و راه جاویدان آنها در نگارش داستان پیروزی میهن و شکست تروریسم بوده و فعالیت‌های رسانه‌ای هنری و فرهنگی را شامل می‌شود.
سازمان حشد شعبی از رسانه‌های مختلف و کلیه برگزارکنندگان فعالیت‌های مدنی، فرهنگی، اجتماعی و قبیله‌ای و ادارات دولتی خواست تا همراه با مردم عراق در گرامیداشت این مناسبت شرکت کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها