دستگیری عامل تشويش اذهان عمومي در كليپ تصويري خوردن نوشابه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی از شناسایی عامل دستکاری و خوردن نوشابه شیشه ای در مشهد كه انتشار كليپ تصويري آن باعث تشویش اذهان عمومی شده بود، خبر داد.

دستگیری عامل تشويش اذهان عمومي در كليپ تصويري خوردن نوشابه

سرهنگ "امید نودهی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان خراسان رضوی اظهارداشت: روزجمعه 22 فروردين ماه، در پي انتشار كليپ تصويري در فضاي مجازي ، با محتوای دستکاری و خوردن نوشابه شيشه اي توسط یکی از کارگران حمل و پخش در مشهد كه باعث تشويش اذهان عمومي شده بود، دستورات لازم براي پي گيري سريع پرونده صادر شد.

وی افزود: با تحقيقات گسترده و اقدامات اطلاعاتي فرد مورد نظر شناسايي و به كلانتري "شفا" مشهد هدايت شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم كه در كليپ منتشر شده اقدام به خوردن نوشابه و جايگزيني محتوي يك شيشه ديگر داخل شيشه مذكور مي كند به مراجع قضائي معرفي شد که تحقيقات در اين باره براي روشن شدن علت و انگيزه چنين اقدامي از سوي كارگر مذكور ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوي در پایان تاكيدکرد : يكي از ماموريت هاي مهم پليس، رصد دقيق فضاي مجازي است و در اين رابطه با عاملان و افرادي كه اقدام به تهديد سلامت و امنيت جامعه ويا انتشار تصاوير در فضاي مجازي كرده و با تشويش اذهان عمومي موجب نگرانی شهروندان شوند برابر قانون، برخورد جدي و قاطعانه به عمل خواهد آمد.*

منبع: پایگاه خبری پلیس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها