آمار بیماران کرونا در شاهرود به ۴۹۶ نفر رسید/ابتلای ۵ بیمارجدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، درباره آخرین آمار بیماران کرونایی، گفت: تعداد موارد قطعی ابتلا به بیماری کرونا در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه به عدد ۴۹۶ رسیده است.

آمار بیماران کرونا در شاهرود به ۴۹۶ نفر رسید/ابتلای ۵ بیمارجدید

رضا چمن ظهر پنج شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی دفتر خود در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابتلای پنج مورد جدید بیماری کرونا در شهرهای زیرمجموعه این دانشگاه را تائید کرد و بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار کرونایی شناسایی و برای طی مراحل درمانی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شده اند.

وی افزود: با احتساب موارد جدید شناسایی‌شده، مجموع موارد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در شهرهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ابتدا تا امروز به ۴۹۶ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از این تعداد ۴۲۲ نفر بهبود یافتند، افزود: درصد بهبودی در شهرستان‌های شاهرود و میامی ۸۵ درصد است.

چمن خواستار رعایت بیشتر اصول پیشگیری و موازین خود مراقبتی در شرایطی شد که محدودیت‌های کسب و کار تا حدود زیادی برداشته شده است و گفت: توجه جدی همگان در پرهیز از دست دادن و اجتناب از تماس دست‌های نشسته با چشم، بینی و دهان مورد تاکید است.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها