خرید کاندوم بونیتو و نکاتی در خصوص انتخاب بهترین کاندوم بونیتو

برای خرید کاندوم بونیتو هم می توانید به داروخانه یا به فروشگاه رسمی کاندوم بونیتو لاولا مارکت مراجعه کنید. در ادامه، نکاتی در خصوص انواع کاندوم بونیتو و انتخاب بهترین نوع در اختیار شما قرار میگیرد.

خرید کاندوم بونیتو و نکاتی در خصوص انتخاب بهترین کاندوم بونیتو

بدون شک یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه زناشویی باید به آن توجه کرد، استفاده از وسایل بهداشتی و انواع کاندوم است. کاندوم بونیتو یکی از انواع کاندوم های موجود در بازار است که می توانید از آن ها استفاده کنید. در این بخش تمامی اطلاعات لازم راجع به انواع، مزایا و معایب این وسیله بهداشتی زناشویی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. در ابتدا شما را با برند بونیتو آشنا خواهیم کرد. برای خرید کاندوم بونیتو هم می توانید به داروخانه یا به فروشگاه رسمی کاندوم بونیتو لاولا مارکت مراجعه کنید. در ادامه، نکاتی در خصوص انواع کاندوم بونیتو و انتخاب بهترین نوع در اختیار شما قرار میگیرد.

چرا از کاندوم بونیتو استفاده کنیم؟

کاندوم بونیتو یک شرکت معتبر و قدیمی ایتالیایی است که فعالیت خود را از سال 1959 آغاز کرده است. این کمپانی در حال حاضر معتبرترین و بزرگ ترین تولید کننده و عرضه کننده لاتکس در اروپا بوده و محصولات آن دارای کیفیت و مقاومت استاندارد و ایده الی می باشند.

لاتکس مورد نیاز محصولات آن از جنگل های آفریقای جنوبی و برزیل استخراج شده و محصولات آن توسط متخصصین روانشناسی، فنی و جنسی ساخته می شود. کاندوم بونیتو یکی از محصولات این کمپانی است که می تواند لذت، بهداشتی و ایمنی رابطه جنسی شما را به شکل بی نظیری افزایش دهد.

انواع کاندوم بونیتو بر اساس جنسیت

در صورتی که اطلاعات شما راجع به لوازم زناشویی به خصوص انواع کاندوم کم باشد، شاید تصور کنید که این وسیله تنها مختص به آقایان است، در حالی که باید بدانید کاندوم بونیتو برای آقایان و خانم ها موجود می باشد. نوع زنانه آن یک کیسه از جنس لاتکس است که در واژن خانم ها قرار داده می شود. این وسیله از ورود اسپرم به داخل واژن جلوگیری خواهد کرد. همانند انواع مردانه نوع زنانه آن نیز می تواند از انتقال بیماری های مقاربتی مانند هپاتیت، ایدز و دیگر بیمارهای جلوگیری می کند.

کاندوم بونیتو مردانه نیز همانند دیگر انواع مردانه برای آلت تناسلی آقایان مورد استفاده قرار گرفته و می تواند از بروز بیماری های مقاربتی بسیاری جلوگیری کند. این وسیله از وارد شدن اسپرم به واژن خانم ها جلوگیری کرده و در نتیجه باعث جلوگیری از بروز بارداری می شود. از این وسیله زناشویی می توان برای رابطه دهانی و مقعدی نیز استفاده کرد.

از مزایای استفاده از کاندوم بونتیو گفتیم، اما در صورت خرید کاندوم و استفاده از انواع آن باز هم درصد خطایی وجود دارد که ممکن است منجر به بارداری بانوان شود. درصد خطا در انواع زنانه تا حدی بیشتر از انواع مردانه است. این درصد در انواع زنانه 21 درصد و در انواع مردانه 18 درصد است.

انواع کاندوم بونیتو

کاندوم بونیتو یا Bonito Condo m انواع مختلفی دارد و انتخاب مناسب ترین نوع آن اهمیت بالایی در کیفیت رابطه جنسی شما خواهد داشت. یکی از باورهای غلط درباره استفاده از این وسیله زناشویی آن است که می تواند لذت رابطه زناشویی را کاهش دهد. براساس این باور بسیاری از افراد از استفاده از آن صرف نظر می کنند.

این در حالی است که کاندوم ها در انواع مختلفی ساخته شده و در بازار موجود می باشد که می تواند کیفیت رابطه زناشویی را نیز افزایش دهد. در ادامه توضیحاتی در خصوص انواع کاندوم بونیتو در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کاندوم برقی بونیتو

یکی از انواع کاندوم بونیتو نوع برقی آن است که دارای یک ویبراتور یا حلقه لرزاننده در قسمت انتهایی گردنه آن می باشد. این وسیله می تواند باعث ایجاد شوک های الکتریکی و لرزش شده و لذت رابطه زناشویی را چند برابر کند. این وسیله زناشویی دارای باطری بوده و در اثر جریان الکتریکی بسیار ضعیفی می لرزد.

کاندوم عروسکی بونیتو

از دیگر انواع کاندوم بونیتو که می تواند بهداشت و لذت جنسی را در طرفین رابطه افزایش دهد، انواع عروسکی آن است. یکی از موارد مهمی که قبل از خرید و استفاده این وسیله باید به آن توجه داشته باشید آن است که درصد خطای این نوع در مقایسه با انواع دیگر بسیار بیشتر بوده و جنبه لذت جنسی در نوع عروسکی بیش از موارد دیگر در نظر گرفته شده است.

کاندوم بونیتو عروسکی در شکل های فانتزی مختلفی طراحی شده و می تواند در رابطه زناشویی تنوع ایجاد کند. نوع گربه ای یکی از انواع رایج این وسیله بهداشتی است که می تواند دارای سیبیل یا شاخ باشد. هر کدام از این اجزا می تواند لذت رابطه جنسی را به خصوص برای خانم ها افزایش دهد. کاندوم عروسکی به شکل گاو نیز دارای شاخ است که می تواند همانند نوع خاردار رابطه جنسی شما را لذت بخش تر کند. اشکال تخم مرغی، بوفالو، قلبی، نوشابه ای، ماه و غیره از دیگر انواع این نوع از کاندوم بونیتو می باشد.

کاندوم خوراکی

اگر در رابطه زناشویی نگرانی بابت بارداری و انتقال بیماری ندارید، خرید کاندوم بونیتو خوراکی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این نوع تاثیر چندانی در موارد ذکر شده در بالا نداشته و از لحاظ لذت جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع در 4 بسته و طعم مختلف در بازار موجود می باشد. برای استفاده باید آن را برگردانده و سپس روی آلت تناسلی آقایان استفاده کرد.

کاندوم نازک

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که داشتن یک رابطه زناشویی بدون استفاده از هیچ وسیله بهداشتی و مراقبتی برایتان لذت بخش است، خرید کاندوم بونیتو نازک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این کاندوم بسیار نازک بوده و همان لذت رابطه جنسی بدون کاندوم را به شما خواهد داد. این نوع با وجود نازک بودن، بسیار مقاوم بوده و می تواند احتمال بارداری و یا انتقال بیماری های مقاربتی را تا حد زیادی کاهش دهد.

کاندوم بزرگ و سفت کننده

از دیگر انواع کاندوم بونیتو، بزرگ کننده و سفت کننده آلت تناسلی است. در زمان بروز نعوظ در آقایان، با پمپاژ شدن خون به آلت تناسلی، این عضو از بدن سفت خواهد شد. این مساله در بعضی از افراد به دلایل مختلفی از جمله بالا بودن سن یا مسدود شدن عروق آلت تناسلی ممکن است اتفاق نیفتند. در این نوع از موادی استفاده شده است که باعث پمپاژ خون و باز شدن کامل عروق می شود. آقایانی که دارای مشکل عدم نعوض کامل هستند، کافی است یک بار این نوع از وسیله زناشویی را انتخاب کنند.

کاندوم خاردار

کاندوم خاردار یکی از محبوب ترین انواع کاندوم بونیتواست. که می تواند نقش بسزایی بر بهبود کیفیت رابطه زناشویی داشته باشد. در سرتاسر این کاندوم شیارها و خارهای ریزی قرار دارد که می تواند مستقیما کلیتوریس، دیواره واژن و نقطه جی را تحریک کرده و باعث افزایش میل جنسی در بانوان شود. این نوع از وسیله بهداشتی در انواع خاردار ریز یا شیاردار، متوسط، درشت و سوپر خاردار موجود می باشد.

کاندوم تاخیری

از دیگر انواع پر طرفدار و رایج این وسیله بهداشتی زناشویی، نوع تاخیری آن است. با استفاده از این نوع می توانید زمان رابطه زناشویی را افزایش داده تا هر دو طرفین رابطه لذت کامل و ارگاسم را تجربه کنند. استفاده از کاندوم های تاخیری جزو روشهای سریع درمان زود انزالی می باشد. در این نوع کاندوم بونیتو از دو روش برای به تاخیر انداختن انزال در آقایان استفاده شده است. از یک طرف در بافت آن از کرم های تاخیری استفاده شده و از طرف دیگر یک حلقه روی آن قرار گرفته که می تواند باعث حبس شدن خون در آن و تاخیر پمپاژ و در نتیجه انزال در آقایان شود.

کاندوم لذت سوزنی

در صورتی که در رابطه زناشویی خود به دنبال تجربه لذت بیشتر هستید، می توانید کاندوم بونیتو سوزنی را انتخاب کنید. یکی از ویژگی های این نوع از وسیله بهداشتی آن است که با ایجاد حس سوزن سوزن شدن در ناحیه آلت تناسلی، به هر دو طرفین رابطه لذت فوق العاده ای خواهد داد.

قلقلک دهنده فرانسوی

یکی دیگر از انواع کاندوم بونیتو که می تواند تجربه ای متفاوت از یک رابطه زناشویی بدهد، قلقلک دهنده فرانسوی است. این نوع از وسایل زناشویی یا ژله ای هستند یا از نوک کاندوم نرم از جنس پلاستیک ساخته شده اند. این نوع از وسایل زناشویی جز انواع جدید به شمار رفته و با تحریک کامل واژن می تواند باعث ایجاد لذت جنسی متفاوتی در بانوان شود. قبل از خرید و استفاده باید بدانید که این نوع تاثیر چندانی بر جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری ندارد.

کاندوم های ساده

از دیگر انواع کاندوم بونیتو، می توان به انواع ساده آن اشاره کرد که مهم ترین دلیل استفاده از ان جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری است. این وسایل بدنه ای کاملا صاف و بدون شیار، حلقه و خار دارند. البته این نوع از وسایل بهداشتی می توانند طعم دار، روان کننده و یا رنگی نیز باشند.

کاندوم تنگ کننده

این نوع از کاندوم بونیتو دارای مواد مختلفی مانند عصاره انار بوده که دارای خواص جمع کنندگی و انتقباض دهانه واژن را دارد. دهانه واژن به دلایل مختلفی مانند تعدد روابط جنسی، افزایش سن و یا زایمان طبیعی گشاد شود. استفاده از این نوع از وسیله بهداشتی می تواند واژن را حین رابطه تنگ تر کرده و لذت را در آقایان و بانوان همزمان با هم افزایش دهد.

کاندوم ضد قارچ و باکتری

بروز بیماری های قارچی یکی از مشکلات شایعی است که در بسیاری از روابط زناشویی ایجاد می شود. باکتری ها و قارچ ها در یک رابطه جنسی می تواند باعث بروز التهاب و سوزش شده و در کنار بروز مشکلات بهداشتی، شما را از لذت یک رابطه زناشویی محروم کند. در این شرایط می توانید با خرید کاندوم بونیتو ضد باکتری و قارچ و استفاده از آن با خیال آسوده یک رابطه جنسی با کیفیت داشته باشید.

کاندوم های چند منظوره

در صورت خرید کاندوم بونتیو چند منظوره می توانید همزمان از چندین ویژگی و مزیت بهره مند شوید. در حال حاضر کاندوم های چند منظوره بسیاری در بازار موجود می باشد که می توانید آن ها را خریداری کنید. برای مثال از انواع آن می توان به انواع تاخیری و خاردار، خاردار، تاخیری و عروسکی، خاردار تاخیری تنگ کننده واژن و غیره نام برد.

مزایا و معایب استفاده از کاندوم

بهتر است قبل از انتخاب و خرید کاندوم برای بهداشت، جلوگیری از بارداری و افزایش لذت جنسی، با مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، استفاده از انواع این وسیله می تواند از انتقال بیماری های مقاربتی مانند ایدز، هپاتیت، کلامیدیا، سیفلیس و غیره جلوگیری کند. قیمت کاندوم در مقایسه با دیگر روش های جلوگیری از بارداری و وسایل بهداشتی مناسب بوده و آقایان در هر رده سنی می توانند از آن استفاده کنند. استفاده از هر کدام از انواع معرفی شده در بالا، می تواند تا حدی زمان رسیدن به انزال را در آقایان افزایش دهد. انواع کاندوم بونیتو با کاهش حساسیت سر پتیس، زمان تحریک پذیری را کاهش داده و زمان رابطه جنسی را خود به خود افزایش خواهد داد. دسترسی به این وسیله بهداشتی ساده بوده و افراد می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.

در بخش بالا با مزایای استفاده و خرید کاندوم بونیتو آشنا شدید، بدون شک این وسیله بهداشتی مانند هر وسیله دیگر دارای معایبی نیز خواهد بود.

این وسیله بهداشتی ممکن است حین مقاربت پاره شود. این وسیله می تواند در بعضی از افراد باعث ایجاد حساسیت هایی مانند خارش و التهاب شود. ممکن است کاندم حین استفاده خارج شود. کاندوم یک بار مصرف بوده و استفاده از آن دائمی نیست.

قبل از خرید کاندوم به این نکات توجه کنید

قبل از آن که به دنبال خرید کاندوم بونیتو یا هر برند دیگر بروید، بهتر است به این نکات نیز توجه داشته باشید:

حتما قبل از خرید کاندوم تاریخ انقضای آن را خوانده و از استفاده از انواع تاریخ گذشته، شکننده یا چسبناک خودداری کنید. به هیچ وجه از یک کاندوم دو بار استفاده نکنید. بعد از استفاده آن را در یک کیسه پلاستیک و یا کاغذ گذاشته و دور بیاندازید. بعد از خرید کاندوم آن ها را دور از نور مستقیم آفتاب، رطوبت و حرارت قرار دهید. در صورت خشک بودن آن به هیچ وجه از موادی مانند وازلین، روغن و غیره استفاده نکنید. استفاده از این مواد از طرفی بهداشتی را کاهش داده و از طرف دیگر باعث افزایش احتمال بارداری در افراد می شود. قیمت کاندم در برندها و مدل های مختلف در یک رنج قرار دارد. بنابراین از خرید انواع ارزان که احتمالا کیفیت مناسبی ندارند خودداری کنید.

قیمت و خرید کاندوم بونیتو از لاو لاو مارکت

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، قیمت کاندوم بونیتو و دیگر برندهای دیگر در مقایسه با روش های دیگر جلوگیری از بارداری و دیگر وسایل زناشویی بسیار مناسب است. انواع مختلف این وسیله زناشویی دارای قیمت های مختلفی بوده ولی در حالت کلی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. شما می توانید برای خرید کاندوم بونیتو به صورت حضوری و یا غیر حضوری از فروشگاه های اینترنتی اقدام کرده و یک رابطه زناشویی لذت بخش، بهداشتی و ایمن را به خود و همسرتان هدیه کنید.

یکی از فروشگاه های اینترنتی که می توانید خرید اینترنتی کاندوم بونیتو را از آن انجام دهید، فروشگاه محصولات جنسی لاو لاو مارکت است. این فروشگاه بانکی جامع از تمامی وسایل زناشویی داشته و شما می توانید به صورت آنلاین تمامی وسایل مورد نیاز خود را سفارش دهید. در لاولامارکت بسیاری از محصولات با تخفیفات ویژه تا 60 درصد به فروش رسیده و در صورت خرید بالای 150 هزار تومان، ارسال به صورت کاملا رایگان برای شما انجام خواهد شد. تمامی محصولات لاولامارکت اورجینال بوده و دارای کیفیت بالایی هستند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    این دیگه چیه چاپش کردید؟ ملت دارن ازگشنگی می میرند بعدنوشتی کاندوم خوراکی بخورند؟ جل الخالق به حق چیزهای ندیده ونشنیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها