وزیر کشور:

 آماده‌ایم درباره تصمیمات بنزینی پاسخگو باشیم

وزیر کشور گفت: اتفاقات روی‌داده پس از افزایش قیمت بنزین نیازمند تحلیل مستقلی است که خودمان این تحلیل را داریم و گزارش و مستنداتمان را به تمام مسئولان نظام ارائه دادیم. آماده پاسخ‌گویی درباره تصمیمات هستیم.

 آماده‌ایم درباره تصمیمات بنزینی پاسخگو باشیم

عبدالرضا رحمانی فضلی پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، رؤسا و مدیران نیروی انتظامی با بیان اینکه درباره افزایش قیمت بنزین در کشور نظرات متفاوتی وجود داشت، اظهار کرد: نظرات مختلفی از جمله تک‌نرخی کردن، دونرخی کردن و پلکانی کردن درباره قیمت بنزین وجود داشت.

وزیر کشور افزود: اما زمانی کشور به یک تصمیم برای اجرا رسید و این تصمیم را با لحاظ تمام ملاحظات امنیتی، انتظامی و اقتصادی به دولت و مراکز مدنظر ارائه دادیم.

وی تصریح کرد: با هماهنگی خوب انجام‌شده، تمام تجربیات، دانش، دغدغه و ملاحظاتمان را درباره پیش‌بینی این موضوع به‌عمل آوردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در نهایت کار در چند بعد از جمله امنیتی، اقتصادی، فنی و اطلاع‌رسانی تقسیم شد؛ ما وظیفه خود را در بحث اجرای این طرح به‌خوبی انجام دادیم و تقریباً 17 تا 18 ساعت مسئله‌ای درباره اجرای این موضوع نداشتیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: اتفاقات روی‌داده پس از افزایش قیمت بنزین نیازمند تحلیل مستقلی است که خودمان این تحلیل را داریم، دقیقاً مشخص است و گزارش و مستنداتمان را به تمام مسئولان نظام ارائه دادیم و آماده هستیم درباره تصمیماتی که گرفتیم پاسخگو باشیم و معتقدیم تصمیمات خوبی گرفته شد.

وزیر کشور یادآور شد: ما با بیش از 100 شهر مواجه شدیم که درگیر با این موضوع بودند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها