توقف فروش حضوری بلیت در پایانه های مسافری سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان گفت: فروش حضوری بلیت در پایانه های مسافری استان به منظور کاهش ازدحام و ترددهای غیر ضروری و همچنین حفظ سلامت شهروندان از ابتدای خردادماه سال جاری متوقف می شود.

توقف فروش حضوری بلیت در پایانه های مسافری سیستان و بلوچستان

تیمور باقری با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، تغییر کاربری پایانه های مسافری به محلی برای سوار و پیاده شدن مسافران است، اظهار داشت: مسافران می‌توانند برای تهیه و خرید بلیت به سامانه‌های فروش اینترنتی مراجعه کرده و یا ازدفاتر فروش بلیت در سطح شهرخرید خود را انجام دهند.

باقری: تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل و همچنین ارتقای سطح خدمات وحذف دلالان را از جمله مزیت‌های این اقدام ذکر کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: مسافران باید قبل از خرید بلیت زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، بهای بلیت و سایر شرایط را بطور کامل بررسی و با تصمیم‌گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیت اقدام کنند.

باقری تامین سلامت و رفاه شهروندان را ازاولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: پایانه های مسافری واتوبوس های بین شهری استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، روزانه ضدعفونی می شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر تعداد 4 پایانه مسافری فعال، 5 انجمن صنفی کارفرمایی فعال، 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان، 3 هزار و 375 راننده مسافری فعال، 732 دستگاه ناوگان اتوبوسی، 947 دستگاه ناوگان مینی بوسی و 805 دستگاه ناوگان سواری فعال در استان به هموطنان خدمات ارائه می دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها