آزادی ۲ گروگان، پس از ۲۶ روز اسارت در زاهدان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با دستگیری یک آدم ربا، ۲ گروگان ۳۵ و ۱۳ ساله پس از ۲۶ روز اسارت، از چنگال آدم ربایان آزاد شدند.

آزادی ۲ گروگان، پس از ۲۶ روز اسارت در زاهدان

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت ۱۴:۲۵ چهارم فروردین ماه سال جاری و طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره آدم ربایی در خیابان کشاورززاهدان بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، چند فرد مسلح با سر و صورتی پوشیده مردی ۳۵ ساله و برادرزاده ۱۳ ساله اش را که در حال تردد در این خیابان بودند به زور سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ کرده و از محل متواری شده اند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: بلافاصله پس از این آدم ربایی تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان مأمور رسیدگی به پرونده شده و تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان آن، آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته و جمع آوری سرنخ‌های موجود مشخص شد، عامل اصلی این آدم ربایی یکی از دوستان قبلی این مرد بوده که به دلیل اختلاف حساب، اقدام به ربایش او و برادر زاده اش کرده است.
این مقام انتظامی گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی و با انجام یک سری اقدامات تخصصی، محل دقیق نگهداری این ۲ گروگان، درزرآباد شهرستان چابهار شناسایی و روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، هر۲ آن‌ها را پس از ۲۶ روز اسارت آزاد شدند.

وی با اشاره به دستگیری یکی از آدم ربایان در این عملیات خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری دیگر متهمان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها