کشف محموله بزرگ موادمخدر از یک خانواده زنجانی

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۳۴ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و ۲۵ کیلو و ۴۴۰ گرم حشیش از سوی پلیس این استان خبر داد.

کشف محموله بزرگ موادمخدر از یک خانواده زنجانی

سرهنگ ایرج خانی‌پور صبح امروز با اشاره به اینکه در پی تلاش‌های اطلاعاتی مشخص شد یک نفراز این متهمان در پوشش خانواده و به همراه دو نفر دیگر از سوداگران مرگ، اقدام به انتقال موادمخدراز استان‌های مرکزی به غرب کشورمی‌کنند، اظهار کرد: پلیس توانست با تکیه بر تخصص و شگردهای خاص پلیسی، متهمان را شناسایی کند و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان توانستند خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را در آزادراه زنجان - قزوین، شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی و هوشمندانه، آن را متوقف کنند.

وی تصریح‌کرد: در بازرسی به عمل آمده از این خودروی سواری، ۳۴ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک و ۲۵ کیلو و ۴۴۰ گرم حشیش موادمخدر کشف و یک نفر به همراه خانواده و ۲ قاچاقچی دیگر در دام قانون گرفتار شدند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امید زنجانی
    0

    لطفا ابتدا تحقیق کنید و ببینید که به قول شما (سوداگران مرگ) اهل زنجان نبودند!! صرفا دستگیری آنها توسط پلیس زنجان در حین گذر از زنجان باعث نمیشود تا تیتر نا مناسب خانواده زنجانی را بیان کنید دوما بنا به گفته خودتان اینها در پوشش خانواده بودند پس باز هم کاربرد تیتر خانواده ی زنجانی نا معقول و غیرحرفه ای است شاید نویسنده این تیتر در کودکی خاطره بدی از زنجانی ها دارد !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها