تست روانشناسی آدمک‌ها/ تصویری که وضعیت کنونی زندگی شما را نشان می‌دهد

به تصویر دقت کنید، ابتدا آن آدمکی که احساس می‌کنید به حالت فعلی شما بیشتر شباهت دارد و سپس آدمکی که دوست دارید شبیه آن باشید را انتخاب کنید.

تست روانشناسی آدمک‌ها/ تصویری که وضعیت کنونی زندگی شما را نشان می‌دهد

این تست توسط "پیپ ویلسون" روانشناس مشهور انگلیسی و برای دانش آموزان ابتدایی طراحی شد تا مشخص شود در سه سال ابتدای تحصیل خود چقدر خوب عمل کرده اند اما بعدا مشخص شد برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است.

تست درخت آدمک ها به تعیین وضعیت احساسی واقعی و مطلوب شما کمک می کند و با آن می توانید تا حدی وضعیت اجتماعی خود را نیز حدس بزنید.

آدمک هایی که در تصویر مشاهده می کنید هر یک نشان دهنده خلق و خوی متفاوتی هستند. به تصویر دقت کنید، ابتدا آن آدمکی که احساس می کنید به حالت فعلی شما بیشتر شباهت دارد و سپس آدمکی که دوست دارید شبیه آن باشید را انتخاب کنید.


نتیجه تست

اگر شماره های 1، 3، 6 یا 7 را انتخاب کرده اید فردی مصمم هستید و از مشکلات یا موانع هراسی به دل راه نمی دهید.

اگر احساس می کنید به یکی از شماره های 2، 11، 12، 18 یا 19 شباهت دارید فردی مهربان هستید که هر زمان دوستان به شما نیاز داشته باشند در کنارشان هستید.

اگر وضعیت شماره 4 را انتخاب کرده اید شما فردی ثابت قدم هستید که می خواهید بدون خسته شدن از تلاش بیش از حد بر مشکلات خود غلبه کنید و به موفقیت برسید.

اگر شماره 5 انتخاب شما بوده است اغلب خسته و کسل هستید، احساس ضعف می کنید و انرژی کمی برای زندگی دارید. اگر شماره 9 را انتخاب کرده اید فرد شاد و سرگرم کننده ای هستید.

انتخاب شماره 13 یا 21 بدان معنا است که تنها با خودتان ارتباط دارید، اغلب مضطرب هستید و به طور عادی از دیگران دوری می کنید.

شماره 8 می گوید شما یک خیال پرداز واقعی هستید، ترجیح می دهید در دنیای خودتان و دور از دنیای واقعی باشید.

با انتخاب شماره های 10 و 15 شما به عنوان فردی سازگار و راضی از زندگی ای که دارید توصیف می شوید.

انتخاب شماره 14 نشان می دهد از نظر عاطفی تخلیه شده یا خسته هستید و احتمالا با بحران عاطفی درونی یا آشفتگی دست و پنجه نرم می کنید.

شماره 20 برای افرادی است که به خودشان اهمیت زیادی می دهند. شما یک رهبر متولد شده اید و می خواهید تنها کسی باشید که دیگران از او حرف شنوی دارند.

اگر شماره 16 را انتخاب کرده اید از حمایت کسی خسته شده اید.

اگر خود را شماره 17 می بینید در این صورت به خودتان به عنوان کسی نگاه می کنید که دیگران به او علاقه مند هستند.

منبع: کوکا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    نتیجه تست رو بذارین

    نظرات شما -
    • فهيمه
      0

      نوشته كه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها