فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبر داد:

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار مطالب کذب علیه نیروی انتظامی در فضای مجازی در استان خبر داد.

دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

سردار غلامرضا جعفری صبح امروزدر جمع خبرنگاران، گفت: درپی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فردی در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب کذب به قصد تشویش اذهان عمومی علیه نیروی انتظامی می کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به هویت "ع . م" در شهرستان بندر لنگه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کرد که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس فتا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از این پس این فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نیست، از عموم شهروندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مطالب آموزنده و پیشگیرانه به سایت پلیس فتا مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها