زلاتان سرانجام به تخریب مجسمه‌اش در سوئد واکنش نشان داد

پس از ماه‌‌ها از زمان حمله هواداران خشمگین تیم فوتبال مالمو به مجسمه ستاره سابق‌شان، او بالاخره نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

زلاتان سرانجام به تخریب مجسمه‌اش در سوئد واکنش نشان داد

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید آن دسته از افرادی که اقدام به تخریب مجسمه برنزی او در محوطه بیرون ورزشگاه تیم فوتبال مالمو کردند، عده‌ای در سطح فهم کودکان مهدکودکی هستند و نه تنها نباید نسبت به او ابراز خشم می‌کردند بلکه باید بابت حضورش در تیم مالمو قدردان او هم باشند.

هواداران تیم مالمو از ماه نوامبر سال گذشته شروع به تخریب مجسمه ابراهیموویچ کردند زمانی که او 23.5 درصد از سهام رقیب همشهری، یعنی هاماربی را خرید. از آن زمان آنها به هر شیوه‌ای که ممکن بود به این مجسمه آسیب رسانده‌اند و هربار تکه‌ای از آن را کنده‌اند، آن را آتش زده‌اند، روی آن رنگ اسپری کرده‌اند و ....

این حرکات اما زلاتان را برآن داشته تا حرکتی که بیش از پیش هواداران مالمو را آزار می‌دهد انجام دهد و آن شرکت در تمرینات تیم هاماربی در دوران قرنطینه در ایتالیا تا زمان از سر گرفته شدن تمرینات تیم خودش یعنی میلان بوده است.

ابراهیموویچ درباره حمله به مجسمه‌اش به سایت دی‌پلی گفت: این شرم‌آور است. آنهایی که این کار را کرده‌اند افرادی هستند که دنبال جلب توجه هستند و می‌خواهند رسانه‌ها درباره‌شان چیزی بگویند. این کارها در سطح بچه‌های مهدکودکی است و ما خیلی بزرگتر از این حرف‌ها هستیم. مجسمه‌ای ساخته شد و آنها هم این کار را با آن کردند اما این بدان معنا نیست که با این کار آنها داستان من هم از بین خواهد رفت بلکه این داستان برای همیشه ادامه خواهد داشت. من برای مالمو بازی کرده‌ام و کارهایی هم برای این تیم انجام داده‌ام اگرچه از آنها استقبال نشد و مرا نخواستند. آنها باید قدردان آن کارها باشد و آنهایی هم که باید درک کنند، درک می‌کنند.

ابراهیموویچ که ماه ژانویه پس از دو فصل حضور در لس آنجلس گلکسی به میلان برگشت، تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد.

ایبرای 38 ساله درباره آینده‌اش گفت: من فعلاً با میلان قرارداد دارم و باید دید چه اتفاقی می‌افتد و اصلاً فصل به پایان می‌رسد یا نه. می‌خواهم تا جایی که می‌توانم فوتبال بازی کنم و در موفقیت تیمم سهیم باشم نه اینکه فقط بازی کنم که بازی کرده‌ باشم. ببینیم چه می‌شود. چه کسی می‌دانست که قرار است ویروس کرونا بیاید و در عرض دو هفته دنیا را زیرورو کند؟

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها