ناسا به کاخ سفید دعوت شد

مدیر ناسا به همراه چند تن از اعضای این سازمان، برای ارائه توضیحاتی راجع به پروژه‌های کروناویروسی خود به کاخ سفید دعوت شدند.

ناسا به کاخ سفید دعوت شد

"جیم برایدنستاین" مدیر ناسا طی دیداری با "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید، درباره پروژه‌های این سازمان در زمینه کروناویروس توضیحاتی را ارائه داد.

"جیم برایدنستاین" و دیگر مقامات ناسا با دونالد ترامپ ملاقات کردند و توضیحاتی را راجع به پروژه‌های کرونایی ناسا ارائه دادند.

در این مراسم یک ونتیلاتور، کلاه تنفسی و سیستم ضدعفونی‌کننده که توسط متخصصان ناسا ساخته شده بود و در رسانه‌ها مورد بحث قرار گرفت، به ترامپ نشان داده شد.

برایدنستاین در ابتدای مراسم گفت: بسیاری از نیروهای کاری ما در خانه مانده‌اند.

برایدنستاین و "دیو گالاگهر"(Dave Gallagher) از مسئولان آزمایشگاه پیش‌رانش جت ناسا توضیحات مختصری را راجع به این سه پروژه ارائه دادند.

دونالد ترامپ هم پیش از پایان مراسم چند سوال راجع به این پروژه‌ها پرسید.

ناسا به کاخ سفید دعوت شد

این مراسم کوتاه بر تلاش‌های ناسا در حمایت از تلاش‌های مقابله با کروناویروس تمرکز داشت.

جالب است ترامپ در این مراسم مدعی شد که به ناسا نیرویی دوباره بخشیده است. این در حالی است که بسیاری از پروژه‌های مهم ناسا قبل از دوران ریاست جمهوری ترامپ آغاز شده بود.

زمانی که برایدنستاین راجع به کلاه تنفسی فشار مثبت توضیحاتی ارائه داد، که این سیستم با همکاری شرکت "ویرجین گلکتیک"(Virgin Galactic) ساخته شده است، ترامپ بیشتر مشتاق شد و پرسید: سطح ایمنی این کلاه تا چه اندازه است؟

برایدنستاین پاسخ داد: فکر می‌کنم که بسیار ایمن است. اگر از شرکت "ویرجین گلکتیک" هم بپرسید آن‌ها ایمنی محصول را تایید خواهند کرد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها