کلاهبردار پول‌های جعلی در سقز دستگیر شد

فرمانده انتظامی سقز از دستگیری کلاهبردار چک پول‌های جعلی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کلاهبردار سابقه‌دار ۱۶ فقره چک‌پول را جعل کرده است.

کلاهبردار پول‌های جعلی در سقز دستگیر شد

سرهنگ حمید رضایی اظهارکرد: در پی گزارش و شکایت‌های تعدادی از شهروندان مبنی برکلاهبرداری و اخاذی با چک‌پول‌های جعلی توسط فردی ناشناس از افراد مسن و کم‌سواد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ سقز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را حین کلاهبرداری با چک پول جعلی در یکی از میادین شهر دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی سقز اضافه کرد: در بازرسی ماموران پلیس از این متهم کلاهبردار، تعداد ۴۱ برگ چک‌پول جعلی به مبلغ ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف شد.

وی گفت: این فرد شیاد در پوشش خیرخواهانه، افراد مسن و بی‌سواد را برای کلاهبرداری انتخاب می‌کرد و با هدیه کردن یک برگ چک‌پول به آنها و جلب اطمینان، چک‌پول‌های جعلی خود با پول رایج این افراد عوض کرده و بلافاصله محل را ترک می‌کرد.

سرهنگ رضایی افزود: این فرد به ۴ فقره کلاهبرداری با چک‌پول‌های جعلی درشهر سقز اعتراف کرد که پرونده قضایی در این ارتباط برای او تشکیل و همراه با متهم به دادسرا منتقل و با صدور قرار وثیقه ۲ میلیارد ریالی از سوی قاضی تحویل زندان مرکزی سقز داده شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها