غلط‌خوانی شاخ اینستاگرام در توئیتر ترند شد + فیلم

کلیپی از الناز گلرخ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که جملات نامفهوم انگلیسی در آن، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

غلط‌خوانی شاخ اینستاگرام در توئیتر ترند شد + فیلم

الناز گلرخ و حمید فدایی، دو مدل ایرانی ساکن دبی، موزیک ویدیو خود را به زبان فارسی-انگلیسی در یوتیوب منتشر کرده اند که تا این لحظه بیش از 8 هزار و 800 نفر نپسندیده و فقط 198 نفر پسند کرده اند!

واکنش‌ها در توئیتر چنان بود که نام این فعال مجازی حوزه مُد، امروز ترند فارسی در توییتر شد. توییت‌های کاربران، خشم آنها از برجسته شدن کسانی را نشان می‌داد که امکان خواندن سه جمله درست انگلیسی ندارند.

الناز گلرخ کیست؟

الناز گلرخ یکی از فشن بلاگرهای ایرانی است که حدود ۲ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد. او با ۳۵سال سن، در ۴سال اخیر بیش از ۱۷۰۰ تصویر از فعالیت های خود در حوزه مد و لباس و سبک زندگی منتشر کرده است.

خوانندگی و حرکات موزون شاخ‌های اینستاگرام در ماه‌های اخیر جنجالی شده و گاف‌های آنها، واکنش‌های طنز کاربران را به‌دنبال داشته است، اما گاف جدید این چهره اینستاگرامی نشان از فاصله این چهره‌ها با فرهنگی دارد که ادعای نزدیکی به آن را دارند.

منبع: خبر فوری

17

حجم ویدیو: 4.05M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیمین اسداللهی
    0

    آیا خجالت نمی کشید راجب این خانم وکلیپ اش مینویسید اگه کامل ندید چطور میتوانید جز اخبار تان بنویسید وگر هم دید این نوشته شما فقط تبلیغ لعنت به شما ها که اینگونه افراد را با پا پس وبا دست پیش میکشید ننگ برشما که راجب چنین خانمی وکلیپ بی عفتی اش مطلب مینویسید من که از دیدنش خجالت کشیدم با اینکه تنها بودم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها