خسارت ۲۴ میلیارد تومانی بارندگی در چالوس

فرماندار چالوس از خسارت ۲۴ میلیارد تومانی بارندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: بارندگی روز یکشنبه که در چالوس موجب بروز سیل در برخی نقاط شد که به بنا و زیرساخت‌های این شهرستان خسارت وارد کرد.

خسارت ۲۴ میلیارد تومانی بارندگی در چالوس

محمدناصر زندی با اشاره به بارندگی چند روز اخیر در اغلب شهرهای مازندران بخصوص چالوس اظهار کرد: این بارندگی موجب طغیان رودخانه‌ها در محور چالوس، جاری شدن سیل و ریزش کوه در برخی نقاط شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۴ میلیارد تومان بارندگی اخیر به راههای روستایی، تاسیسات شهری، تاسیسات برق و سردهنه‌ها و گوشواره برخی پل‌ها خسارت وارد کرد، افزود: ریزش جاده کندوان در برخی نقاط بر اثر سیل روی داد که موجب بسته شدن این مسیر به مدت چند ساعت شد.

فرماندار چالوس آب شدن برف کوه‌ها را از دیگر عوامل بالا آمدن سطح رودخانه ها اعلام کرد و گفت: در برخی نقاط حجم رودخانه‌ها افزایش چشم‌گیری داشت که باعث شد برخی منازل روستایی در مسیر رودخانه دچار آب گرفتگی و آب شستگی شود.

زندی با اشاره به پای کار آمدن دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و راهداری خاطرنشان کرد: کسانی که در اطراف رودخانه‌ها هستند باید در اینگونه مواقع که بارندگی زیاد است از اطراف آن فاصله بگیرند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها