گران‌ترین تشک دنیا برای خواننده سرشناس / خوابیدن روی ۶ میلیارد تومان پول!

وقتی یک خواننده سرشناس در مرفه‌ترین منطقه تورنتو در عمارتی به وسعت ۴۶۵۰ متر مربع زندگی می‌کند، باید هم روی تشکی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار (کمی بیش از شش میلیارد تومان) بخوابد.

گران‌ترین تشک دنیا برای خواننده سرشناس / خوابیدن روی ۶ میلیارد تومان پول!

درک Drake اوایل ماه جاری میلادی از عمارت بسیار اشرافی خود روی جلد یک نشریه معماری رونمایی کرد. شمارش ویژگی‌های خانه رویایی رپر کانادایی در این مقال نمی‌گنجد؛ از پیانوی بزرگ بوزندورفر که هنرمند ژاپنی تاکاشی موراکامی آن را کوک کرده تا لوستر کریستال ۲۰ هزار قطعه‌ای سوارووسکی و یک گنجه دوطبقه پر از کیف‌های گرانقیمت ارمس بیرکین که او برای شریک آینده زندگی‌اش جمع می‌کند.

در میان انبوه قطعه‌های ریز و درشت خانه اشرافی درک، آنچه بیش از همه جلب توجه می‌کند تشکی ۴۰۰ هزار دلاری است که تا امروز فقط یک مورد آن تولید و به مشتری تحویل شده است. این تشک شگفت‌انگیز و شش میلیارد تومانی کار مشترکی است از شرکت تولید تشک‌های لاکچری هنستن در سوئد (نسخه گرند ویویدس) با طراح نامدار فریس رافاولی. او در طراحی خانه درک همکاری کرده و شاید به همین دلیل تشک میلیاردی زودتر از همه سر از خانه درک درآورده است.

لینوس آدولفسن، مدیر هنستن اسلیپ اسپا و سه فروشگاه هنستن در لس‌آنجلس درباره ویژگی‌های تشک میلیاردی درک به وایس می‌گوید: «خوابیدن در سوئد فقط خوابیدن نیست. این مساله خودمراقبتی است. تشک باید مهم‌ترین قطعه ابزار و لوازم موجود در خانه شما باشد. در سوئد اگر مبل شما گران‌تر از تشک شما باشد، مردم اصلا درک نمی‌کنند. ما واقعا یک رویکرد متفاوت به خوابیدن داریم.»

در تولید همه تشک‌های هنستن از مواد طبیعی استفاده می‌شود؛ پنبه، نخ، کتان، پشم و البته موی دم و یال اسب و مهم‌ترین نکته در این میان پیچیدگی کنار هم قرار دادن این تارها بر اساس طول، اندازه و ساختار است. تا امروز ۱۰ تشک گرند ویویدس برای مشتریان آماده شده و نسخه اول آن به خانه درک رفته است. ۹ مشتری دیگر هم پیش‌تر پول تشک را داده و منتظر رسیدن سفارش میلیاردی خود هستند.

دوزندگان حرفه‌ای و ماهر هنستن می‌توانند در یک سال ۱۲ تشک گرند آماده کنند اما با شیوع گسترده ویروس کرونا کسب و کار آنها هم به مشکل خورده و بعید است سفارش‌های ۲۰۲۰ به موقع آماده شود. درک تشک ۴۰۰ هزار دلاری را برای اتاق خواب ۳۰۰ متری خود خریده و از این پس می‌تواند راحت روی آن بخوابد!

منبع: همشهری‌آنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایرانی
    0

    عینک نزدیک بینی بزن مثل صدا وسیما رو کرنا آمریکا میخ نشو.

  • ناشناس
    0

    اخرش میری توتابوت وقبر اونجارو چیکارمیکنی

  • م
    0

    ای خدا من که یک هفته هست برنج تو خونم نیست ون وقت اینا چطور زندگی میکنند

  • ع
    0

    ای کاش خدا به اینجور آدمها به جای ثروت کمی عقل میداد همه رفتنی هستیم

  • محمد
    0

    همین تختشو اگه بفروشها میتونه زندگی کل خانواده های کم در آمد مشهدرو ازاین رو ب اون رو کنه

  • ازاد از
    0

    میخ می شویم خوب هم می شویم چیزی که عوض دارد گله ندارد تو چرا ناراحتی آقای یک نفر از مردم ایران

  • سامان
    0

    خوش به حال خودم که اگر یه مشکل اقتصادی دارم ولی اینا آنقدر غوطه ورند درپول ورفاه که زندگیشون معنی خودشو ازدست داده و نمی دانند چطور باید حال خودشونن خوب کنند.

  • یاسر
    0

    ما هم رو زمین میخوابیم و حالش رو میبریم به همین سادگی و خوشمزگی

  • جواد
    0

    این گونه افراد در زمان مرگ نمیتوانن دل بکنن از تشک ومال دنیا واون کسی که نه مالی دارد ونه تشک میلیاردی به راحتی دل میکند از دنیا پس چه خوب است کمی به فکر فقیرها باشیدودل کسی را نشکنیدفخر نفروشید وهمیشه ادمه خاکی باشید یاحق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها