زندانی زن از زندان آبادان فرار کرد

زن آبادانی که چندین بار خانه اش تیرباران شده بود از زندان فرار کرد.

زندانی زن از زندان آبادان فرار کرد

زن آبادانی که در وضعیت بدی با پسر همسایه درون خانه اش دستگیر شده بود از زندان فرار کرد اما خیلی زود دستگیر شد.

این زن به دوست پسرش دستور داده بود تا برای زهرچشم گرفتن از فرزندانش خانه اش را به گلوله ببندند.

درپی وقوع تیراندازی هایی که در اسفندماه سال گذشته به سمت خانه ای در منطقه بهار آبادان شده بود.مأمورین کلانتری ۱۳قدس برای بررسی موضوع به محل رفته و در حالیکه اخباری مبنی بر رابطه زن متاهل با یک پسر جوان در دست بود عملیات دستگیری ۲ متهم در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرار زن آبادانی از زندان که ماموران پس از هماهنگی بامقام قضایی ضمن حضور در خانه زن و پسر جوان را که درون خانه درشرایط بدی خلوت کرده بودند را دستگیر کردند و در این در حالیکه بود که اهالی محل نیز در خصوص رفت و آمدهای مشکوک به این خانه اعلام شکایت کرده بودند.

یکی از بستگان این زن درآن زمان گفت: این زن که دارای ۳ فرزند است با توجه به شغل همسرش که بیشتر در خارج از خانه است این زن به همسر خیانت کرده و با پسر جوانی در ارتباط بوده است و وقتی فرزندان این زن متوجه خیانت مادرشان می شوند تصمیم به افشاگری این رابطه شوم نزد پدرشان را داشتند که پسر جوان آنها را تهدید کرده است.

وی افزود: پسر جوان برای زهرچشم گرفتن از فرزندان این زن در چند مرحله اقدام به تیراندازی به سمت خانه کرده است که شوهر این زن متوجه ماجرا شده و با در خواست کمک از پلیس روز دوشنبه ماموران همراه با شوهر این زن وارد خانه شده و پسر جوان و زن خیانتکار را درون خانه دستگیر می کنند.

مسیر دادسرا فرصتی برای فرار زن آبادانی بود شوهر این زن درخواست طلاق دادن همسرش را اعلام کرده و زن و پسر جوان نیز برای بررسی های بیشتر به مرجع قضایی معرفی وروانه زندان شدندکه هفته گذشته این زن موفق به فرار از زندان شده بود که کمتراز جندساعت توسط پلیس دستگیرشد گفتنی است خانواده این زن خائن از همسروی خواسته اند که به او رضایت دهد و اجازه دهد که وی از زندان آزاد گردد اما باتوجه به اینکه این زن جز یکی از طوایف وخانوادهای بزرگ منطقه است وامکان به قتل رساندن این زن از طرف اعضای طایفه اشان دور از ذهن نیست همسر این زن خائن برای در امان ماندن جان این زن خواسته تاهمچنان وی در زندان بماند.

این زن در مسیر زندان به دادسرا توانسته است فرار کند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • (گرشاسب)حسینعلی جلیلی
    0

    باسلام وعرض ادب:اینجانب فرزند ارشدخانواده چون پدرم بازاری بود ومن متولدسال1339از کودکی همراهش بودم ودرکارهای مختلف خدماتی و توزیعی وتولیدی و... بودم با نطر گروه اراد برندینگ بجهت صادرات موافقت دارم واما بنده متولد بهشهر ودرجوار بندر امیراباد سکونت وهمچنین در شهرک صنعتی دارای کارخانه واز اعضاء هیئت امناء شهرک میباشم واز افراد سرشناس منطقه واستان مازندران وگلستان هستم.وهمه گونه مساعدت در راه پویایی وموفقیت مجموعه اراد برندینگ همراه هستم

    نظرات شما -
    • هامون
      0

      بسلامتی !!! چه ارتباطی به موضوع داشت !؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها