یورش معترضان مسلح به ساختمان ایالتی کنگره آمریکا در میشیگان + عکس و فیلم

صدها معترض به تمدید قوانین قرنطینه در ایالت میشیگان که برخی مسلسل در دست داشتند در مقابل ساختمان ایالتی کنگره تجمع کرده و تلاش کردند وارد صحن قانون‌گذاری آن شوند.

یورش معترضان مسلح به ساختمان ایالتی کنگره آمریکا در میشیگان + عکس و فیلم
صدها معترض که برخی نیز مسلح بودند، در اعتراض به تمدید قوانین قرنطینه در ایالت میشیگان، مقابل ساختمان ایالتی کنگره دست به تظاهرات زدند.

به نوشته روزنامه « گاردین »، در حالی که قانون‌گذاران میشیگان در این ساختمان در حال بررسی درخواست فرماندار این ایالت برای تمدید قوانین قرنطینه بودند، شماری از این معترضان تلاش کردند خود را به صحن قانون‌گذاری این ساختمان برسانند.

این معترضان که برخی مسلسل در دست داشتند، توانستند وارد لابی این مجتمع شوند اما با مقاومت نیروهای پلیس و کارکنان مواجه شده و مجبور به خروج از ساختمان شدند.

معترضان با سر دادن شعار علیه دولت محلی، «گرچن ویتمر» فرماندار میشیگان را به هیلتر تشبیه کردند.

«داینا پولهانکی» سناتور ایالت میشیگان که در ساختمان ایالتی کنگره حضور داشت با انتشار عکسی در حساب توئیتری خود نوشت: «درست بالای سر من، افرادی مسلسل به دست، بر سر ما فریاد می‌کشند».

پیش از این نیز هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در شهرهای مختلف این کشور بر علیه تمدید قوانین قرنطینه دست به تظاهرات زده بودند.

روز گذشته (پنجشنبه) ترامپ گفت، دولت فدرال قوانین مربوط قرنطینه را تمدید نمی‌کند و آن را به فرمانداران ایالات واگذار می‌کند.

منبع: فارس

24

حجم ویدیو: 9.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها