بارش باران جاده های زنجان را لغزنده کرد

رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: با توجه به بارش باران، سطح تمام جاده های استان زنجان لغزنده است.

بارش باران جاده های زنجان را لغزنده کرد

سرهنگ عباس مظفری اظهار کرد: با توجه به بارش باران مه مقطعی بر محورهای زنجان به دندی، زنجان به طارم، زنجان به تهم چورزق حاکم است و این مهم باعث کاهش دید افقی رانندگان شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان، گفت: همچنین با توجه به بارش باران، مه ناپایدار بر گردنه‌های کوهستانی استان حاکم شده است و در این میان رانندگان در این محورها تردد نکنند.

بارش باران بهاری در زنجان تداوم دارد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، در گفتگو با با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده گفت: سامانه بارشی از امروز در استان زنجان فعال شده و تا روز دوشنبه مهمان زنجانی‌ها خواهد بود.

رسول همتی همچنین از وقوع وزش باد در استان زنجان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: سرعت وزش باد بین ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود که در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: بارش‌ها در استان به صورت رعد و برق و تگرگ خواهد بود.

همتی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آو ر شد: دمای هوای استان افزایش یافته و هوا گرم می‌شود.

وی به دمای کنونی شهر زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: دمای کنونی شهر زنجان ۱۳ درجه سانتی گراد است که نسبت به دیروز هوای استان گرم‌تر شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها