مجلس حاج منصور ارضی با دخالت پلیس تعطیل شد

مجلس مناجات‌خوانی حاج منصور ارضی در مسجد ارک تهران که از پنجشنبه هفته قبل دایر بود، دیشب و با اعلام موسسه قدیم‌الاحسان تعطیل شد.

مجلس حاج منصور ارضی با دخالت پلیس تعطیل شد
حاج جواد حیدری، مدیرعامل موسسه قدیم‌الاحسان و از نزدیکان حاج منصور ارضی در دردنامه‌ای که به مناسبت روز معلم خطاب به این پیرغلام اهل‌بیت (ع) منتشر شده، تعطیلی مجلس مسجد ارک را با دخالت پلیس اعلام کرده است.

مجلس مناجات‌خوانی حاج منصور، امسال تنها جلسه دایر در تهران و شاید در کشور بود که به گفته دست‌اندرکاران موسسه قدیم‌الاحسان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعم از تب‌سنجی، ضدعفونی و رعایت فاصله اجتماعی انجام می‌شد.

مجلس حاج منصور ارضی با دخالت پلیس تعطیل شد

جلسه مناجات‌خوانی حاج منصور ارضی در مسجد ارک، پرجمعیت‌ترین مجالس شبانه در ماه مبارک رمضان است که امسال به دلیل تعطیلی سایر هیأت‌ها و مجالس، هر شب بر تعداد حاضران آن افزوده می‌شد.

با وجود تقاضای مداحان، واعظان و شخصیت‌های مذهبی کشور برای بررسی امکان بازگشایی حرم‌ها، مساجد و هیأت‌های مذهبی، وزارت بهداشت تاکنون به خاطر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در پی شیوع کرونا با این امر موافقت نکرده است.

منبع: برترینها

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • علی
    0

    شور و شعور باید در کنار هم باشد

  • ع
    0

    سلام بر کسانی که دغدغه دین واسلام را دارند مگه شما بالاتر از مقام عظمای ولایت هستید که مراسم قرآن خوانی را بصورت مجازی برگزار کردند چرا فقط میخواهید بنام دین مظلوم نمایی کنید وقتی حضرت آقا صحه بر ستاد کرونا میگذارد شما وحدادیان وامثال اینها چکاره اید

  • ایرانی
    0

    حاجی بهتر نیست برای یک بارهم شده صفات بارز خوارج را بخواند!

  • ل
    0

    احسنت که تعطیل شد باید زودتر تعطیل می شد وقتی امام رضا را بستند این روضه خونی ارضی برای چی باید باز باشه

  • رحیمی
    0

    کسی که پیر غلام امام حسین ع باشد هتاکی نمی کند ، دربرابر قوانین جاری کشور ماننددیگر اقشار مطیع است ، مردم از شرزبانش در امانند، به بزرگان نظام وانقلاب جسارت و هتاکی وتهمت نمی زند ، اسوه اخلاق ومهربان است ، بلندگویی که باید دران مدح حسین وال الله را بکند مبدل به یک بلند گوی تبلیغاتی جناحی نمی کند ، همه هم وغمش باید در جهت ایجاد وحدت در جامعه باشد نه ایجاد تفرقه وانتشار نفرت و.... حال بینی بین الله این اقای به اصطلاح مداح اهل بیت اوصاف فوق را دارد یا خیر ؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      سلام مجلس ایشان مثل کلی از جاهای دیگر بخاطر کنترل بیماری تعطیل شده و مشکلی هم نداره لطفاً اگه قرار هست نظر بدهیم در راستای بحثی که بوده باید انجام بشه اینقدر با کنایه صحبت نکنیم متشکرم لبیک یا حسین (ع)

  • کامران
    0

    جمع کنید دکان خود را بابا

  • ایرانی
    0

    هر کس میتونه در خونه خود هر چقدر دلش بخواد در این ایام کرنایی مشغول دعا و عبادت باشد دیگه چون دورکاری ادرات به کامپوتر و اینترنت و موبایل و قلم و کاغذ و ارایه گزارش عملکرد به رییس و غبره هم نیازی نیست.نهایت اگر درون اجیار کند میتوان در شهر یا محله خود در اطراف مسجد یا زیارتگاه قدمی زد و امید داشت که روزی درها گشوده خواهد شد.

  • کاربر ناشناس
    0

    هیت نه دکان

  • عرفان
    0

    آدمی که اسم خودشو میزاره مداح امام حسین اینقدر تو مجالس بد دهنی نمیکنه آدم شرم میکنه به اینجور آدمهای ...بگه مداح دکون دستگاه این هتاک باید برا همیشه جمع بشه

  • علی
    0

    شعور و شور باید باهم باشه که اینها ندارند باید در دکان هاشون تا ابد بست

    نظرات شما -
    • م
      0

      دهن امسال تو را میبندیم نه هیئت ها را

  • سيد
    0

    سلام وقت به خير چطور مجلس شوراي اسلامي تشكيل جلسه مي دهد آن وقت هيت مجلس مي گيرد و اضول بهداشتي را رعايت مي كند. اگر يادتان باشد بع علت سهل انگاري آقايان بود كه اين قدر رشد كرونا در كشور داشتم عدم مديريت . وچند ماه پيش اينستا گرام نقل مي كردوزير بهداشت ب مي گفتند گريه و عزاداري انسان را غم زده مي كند.در ضورتي عامل ويروس ريه در قهو خانه بود .كه آقايان بهداشت مجوزاش را دانند . قهوخانه كه نه رابط خانه.وپارتي هاي آقا زاده ها و........شايد باورتان نشود موردي را مشاهد كردم. در اينستا شماره تلفن گذاشته بود. از حس كنجكاوي با بچه ها ا ط س پ زنگ زديم بدون سلام عليك گفت براي كجا مي خواهي ساعتي يا شبانه. مانديم تلفن را قطع كرديم .از اينكه سر كاري بود حرف ما چند تا فحش دادند قطع كرديم اره بروند جلوي اين ها را بگيرند.. اونوقت مي گويند در خانه بمانيد . بله اختلاس گران پول داران و آقا زاده در خانه مي مانند و پشه گازشان نمي گيرد ولي اون كسي كه نان شب ندارد بخورد و اجاره خانه مانده چي و..

  • عباس
    0

    خداروشکر تعطیل شد بنده چند نوبت به مجلس ایشان رفتم و به جز فحش و ناسزا دیگر چیزی ندیدم و مداح نباید روضه میخواند بد دهنی کند

  • ناشناس
    0

    شرط درستی پذیرفتن هر اعتقاد و رفتاری بنام دین ومذهب چیست؟ --- چون قرآن بی تردید قانون اساسی دین مبین اسلام است شرط درستی پذیرفتن هر اعتقاد و رفتاری خارج از قرآن بنام دین و مذهب عدم وجود تضاد و تعارض میان این اعتقاد و رفتار با حد و مرزها و بایدها و نباید و هشدارها و نویدهای محکم و مفصل شناختهای اصول دین داری و مذهب داری قرآنی است. مسلمان مؤمن بدون ارزیابی و مشخص ساختن درستی و نا درستی هر اعتقاد و رفتاری که خارج از قرآن بنام دین و مذهب به او عرضه می شود حق ندارد تا زمانی که حکم اصول دین داری و مدهب داری قرآنی در چنین اعتقاد و رفتاری را نداند آن را بنام دین و مذهب بپذیرد. اگر مسلمان بی توجه به اصول دین داری و مذهب داری قرآن هر اعتقاد و رفتاری را که خارج از قرآن بنام دین و مذهب به او عرضه می گردد بدون ارزیابی مذکور بپذیرد خود را بعلت داشتن دانش ناچیز در مقایسه با علم فراگیر و بی کران خداوند به گناه کبیره دخالت در دین خدا و بازیچه و مسخره قرار دادن این دین گرفتار می کند و ناگزیر به پذیرفتن مجازات ابدی تحمل ناپذیر این گناه در قیامت مجبور خواهد شد و با این حال که بعلت نادیده گرفتن اصول مذکور برای او پیش آمده هیچ شفاعتی او را از این مجازات نجات نخواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها