سخنگوی شورای نگهبان:

شورای نگهبان با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: عدم تایید صلاحیت نمایندگانی از همه گرایش‌های سیاسی در مجلس دهم نشان داد که شورای نگهبان با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته و در اعمال قانون فارغ از نظرات سیاسی آنها اقدام می‌نماید.

شورای نگهبان با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته است

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: عدم تایید صلاحیت نمایندگانی از همه گرایش‌های سیاسی در مجلس دهم نشان داد که شورای نگهبان با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته و در اعمال قانون فارغ از نظرات سیاسی آنها اقدام می‌نماید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سجاد
    0

    اقای دکتر نظارت این شورا باید قانونمند شود . این شکل از نظارت هر روز بیشتر مردم را دلسرد و از انقلاب دورتر می کند . چون واقعا مردم در انقلاب 57 و قانون اساسی بدنبال نظارت استصوابی نبودند که اگر بودند همین نظارت در حکومت قبل از انقلاب هم بود و ان حکومت هم مخالفین خودش را رد صلاحیت می کرد. پس همان اش هس و همان کاسه. شایبد فرمایش جنابعالی برا 5 در صد از مردم مقبولیت داشته باشد ولی به خدا سوگند بیش از 80درصد مردم با این نوع انتخابات مخالف هستند ولی از سر ناچاری و بخاطر رقابت ها ی منطقه ای قومی قبیلگی و زبانی تعدادی شرکت می کنند که این تعداد هر دوره کمتر می شوند. راستی دکتر عزیز انتخابات الکترونیکی یادت رفته و هر دوره وعده دوره بعد را می دهی. این شورا چرا از شمارش الکترونیکی ارا وحشت دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها