مراسم ختم درگذشتگان کرونا در اولین نماز جمعه ایلام برگزار می شود

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام، از برگزاری مراسم ختم درگذشتگان کرونا در اولین نماز جمعه بعد از کرونا در خبر داد.

مراسم ختم درگذشتگان کرونا در اولین نماز جمعه ایلام برگزار می شود

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با تسلیت سالروز درگذشت حضرت خدیجه(س)، اظهار کرد: سر تا سر زندگی این بانوی بزر گ که تمام داشته های خود را وقف اسلام کرد برای همه ما درس است.
وی با اشاره به نقش آفرینی این بانوی بزرگ در تحریم های شکننده شعب ابی طالب ، تصریح کرد: این بانوی بزرگ برای امروز ما می تواند سرمشقی شایسته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از ابتکار صدا و سیمای مرکز ایلام در گرامیداشت درگذشتگان کرونا در یک ویژه برنامه، تصریح کرد: در اولین نماز جمعه مراسم ختم این عزیزان در مصلا برگزار خواهد شد.
کریمی تبار ادامه داد: ایام کرونایی آزمون سختی است، از طرفی شرایط اقتصادی سخت است و عده ای کسب و کار خود را از دست داده اند و از طرفی دیگر خانواده های زیادی عزادار عزیزان خود هستند.
وی با اشاره به راه اندازی پویش همدلی گفت: در این پویش جلوه های زیبای همدلی را شاهد بودیم که به بهترین وجه بنی آدم اعضای یکدیگرند را معنا کرد.
امام جمعه ایلام ادامه داد: تاکنون ۱۴۰۰ بسته بین نیازمندان تقسیم شده و هم اکنون نیز ۱۰۰۰ بسته در مصلا آماده توزیع است.
کریمی تبار با بیان اینکه بنیاد علوی ۱۰۰۰ بسته و ستاد اجرایی امام ره نیز ۱۷ هزار بسته را برای توزیع در بین نیازمندان در نظر گرفته است، از زحمات ستاد کرونا قدردانی کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها