تدارک ۱۸۰۰ مسجد مجازی در استان گیلان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به بهره گیری از فضای مجازی برای تولید محتوای تبلیغی و دینی، گفت: ۱۸۰۰ مسجد مجازی در گیلان تدارک دیده شده است.

تدارک ۱۸۰۰ مسجد مجازی در استان گیلان

حجت الاسلام حسین علی رضازاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در سالن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: باید دستاوردهای فتح خرمشهر برای جامعه به ویژه جوانان تبیین و تشریح شود.

وی با بیان اینکه در همین راستان می‌توانیم از ظرفیت روحانیون مبلغ استفاده کنیم، افزود: با توجه به شرایط امروز کشور این فعالیت‌ها می‌تواند در سطح فضای مجازی باشد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: در ایام کرونا و تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد ۱۵۰ روحانیون مستقر و ۵۰۰ روحانی مبلغ اقدامات فرهنگی خوبی در استان گیلان در قالب فضای مجازی انجام دادند.

وی با اشاره به ادامه تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان، افزود: برای ایجاد ارتباط با مخاطبان ۱۸۰۰ مسجد مجازی در استان گیلان راه اندازی شده و کارهای فرهنگی و تبلیغی در این مساجد مجازی انجام می‌شود.

حجت الاسلام رضا زاده ادامه داد: در مورد آزادسازی خرمشهر نیز می‌توانیم از ظرفیت این مساجد مجازی استفاده کنیم.

نهضت خاطره گویی رزمندگان و جانبازان گیلانی راه اندازی شود

در ادامه معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه این استان ۲۶۰ شهید و ۷۰ جانباز در عملیات آزادسازی خرمشهر تقدیم کرده است، اظهار کرد: کوچک‌ترین شهید گیلان رد این عملیات حدود ۱۳ سال سن داشت.

داوطلب با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان با شعار «ما می‌توانیم» پیروز میدان‌های نبرد علیه دشمنان شدند، گفت: امروز شهدای و مدافعان عرصه سلامت ادامه دهنده همان شعار با عنوان «ایثار ادامه دارد» در مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی فرصت مناسبی است برای تولید محتوا و معرفی دستاوردها و شهدای و رزمندگان عملیات بیت المقدس، افزود: متأسفانه مسئول اصلی این فضا هنوز مشخص نیست و اغلب فعالیت‌های انجام شده در این فضا به صورت دستگاهی و جزیره انجام می‌شود.

داوطلب تأکید کرد: باید از این فضا استفاده کرده و نهضت خاطره گویی جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس راه اندازی شود زیرا این افراد تاریخ شفاهی گیلان در دفاع مقدس هستند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها