سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف در آذربایجان شرقی قطع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: برای واحدهای صنفی نانوایی متخلف، ابتدا اخطار جدی و سپس کسر یا قطع سهمیه آرد و نهایتا پلمپ واحد صنفی، از جمله موارد در نظر گرفته شده است.

سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف در آذربایجان شرقی قطع می‌شود

حبیب امین زاده در دیدار با فرماندار شهرستان ملکان با اشاره به این‌که از ابتدای اردیبهشت ماه موضوع اصلاح قیمت انواع نان در سطح استان شروع شده است، اظهار کرد: تا کنون سهمیه آرد 10 واحد صنفی نانوایی در شهرستان تبریز کسر و یا قطع شده است.

وی ادامه داد: قیمت مصوب، وزن چانه، استفاده کامل از آرد تخصیصی به واحد نانوایی و موازین بهداشتی باید از سوی واحدهای صنفی رعایت شود.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف اصلاح قیمت نان را افزایش کیفیت آن عنوان کرد و افزود: موارد غیر از این تخلف صنفی است و بازرسان معاونت نظارت و بازرسی برخورد لازم را به‌عمل خواهند آورد.

امین زاده در ادامه سخنان خود موضوع نظارت و بازرسی را امری تعطیل ناپذیر دانست و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، نظارت و بازرسی از همه واحدهای صنفی به‌ویژه نانوایی‌ها و رسیدگی به شکایات مردمی تا لحظه افطار ادامه دارد.

وی خواستار نظارات هدفمند و برنامه ریزی شده در همه ادارات صمت شهرستان‌ها شد و اظهار کرد: بازدیدهای مشترک با سازمان تعزیرات و شبکه بهداشت همچنان ادامه دارد.

وی با قدردانی از دغدغه فرماندار شهرستان ملکان در تامین و توزیع به موقع اقلام اساسی و بهداشتی استاندارد برای شهروندان، گفت: در تولید اقلام بهداشتی استاندارد دارای قیمت مصوب، مشکلی نداریم و آماده‌ایم طبق اعلام مسئولان شهرستانی، نسبت به تهیه و ارسال این اقلام اقدام کنیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با تاکید بر اطمینان خاطر شهروندان در تامین به موقع کالاهای مورد نیاز در ایام خاص به‌ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با بهره مندی از تمام توان سازمانی و بین بخشی برای نظارت بر بازار تلاش خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها