تمجید مجید ترکان از سیاست خرد جمعی فدراسیون کشتی

مجید ترکان از سیاست فدراسیون کشتی برای استفاده از خرد جمعی تمحید کرد و گفت: دیروز جلسه بسیار خوبی را به منظور پیشبرد اهداف کشتی کشور با مسئولان فدراسیون برگزار کردم.

تمجید مجید ترکان از سیاست خرد جمعی فدراسیون کشتی

مجید ترکان دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: سئوالاتی برای پیش‌برد اهداف کشتی در حال و سال های آینده کشتی مطرح شده بود که بنده به عنوان یک کارشناس با تحقیقات و تجربیاتی که در این زمینه داشتم، پاسخگوی این سئوالات بودم.

مدیر سابق تیم های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: رئیس و نایب رئیس فدارسیون کشتی نهایت استقبال را از نظرات من کردند و تمامی این بحث ها و صحبت‌ها برای اعتلای کشتی است.

وی افزود: روشی که فدراسیون در پیش گرفته عالی است چرا که بحث خرد جمعی است و در این راه از کارشناسان مختلف برای ارائه نظراتشان دعوت می‌شود.

ترکان در مورد شرایط کنونی ورزش به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: در خبرها آمده بود که برخی از ورزش های انفرادی می توانند از چند روز دیگر فعالیت‌های خود را آغاز کنند اما کشتی با این ورزش‌ها متفاوت است و در آن شاهد درگیری های تن به تن و کار فیزیکی بالا هستیم، فدراسیون در درجه اول باید سلامتی کشتی گیران را در نظر بگیرد و در مرحله دوم نیز وقتی هنوز نمی‌دانیم شروع مجدد مسابقات کشتی چه زمانی است و برنامه ای نداریم چه دلیلی دارد که سلامتی ورزشکاران خود را به خطر بیاندازیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این فضایی که فدراسیون کشتی در خانه کشتی به وجود آورده و این بازسازی انجام شده عالی و در شأن و منزلت کشتی کشور است، چرا که آبرو و بزرگی کشتی را دیده اند و به فکر استراحت، آرامش و رفاه کشتی گیران نیز هستند که جا دارد از مسئولان فدراسیون در این زمینه تشکر کنم.

وی در مورد شرایط کشتی در پسا کرونا اظهار داشت: در حال حاضر که نمی شود کار فنی کرد، فدراسیون بیکار ننشسته و در حال انجام کارهای دیگر از جمله تدوین و برنامه ریزی برای مسائل کلان کشتی، نظیر چرخه انتخابی تیم ملی و سند توسعه کشتی کشور است تا پس از رفع شدن کرونا بتواند با قدرت به کار خود ادامه دهد و این برنامه ها را اجرایی کند.

مسئول اسبق رده پایه کشتی آزاد فدراسیون در مورد اهمیت این رده سنی خاطرنشان کرد: در هر جایی که می خواهیم نتیجه بگیریم باید از پایه کار کنیم به عنوان مثال در کشاروزی اگر می خواهیم محصول خوب ببینیم باید ببینیم چه بذری کاشته ایم و در ساختمان نیز اگر بخواهیم بنای خوبی داشته باشیم باید پی آن را به خوبی درست کنیم. در کشتی هم همین است اگر بخواهیم به دنبال تغییر، پوست اندازی و تزریق خون تازه به رگ های کشتی کشور باشیم باید از پایه شروع کنیم و دقیق و حساب شده پیش برویم. وقتی ما آموزش نداده ایم چه چیزی می خواهیم امتحان بگیریم. اول باید از طریق آموزش به مربیان پایه شروع کنیم تا بتوانیم در چند سال بعد نتیجه آن را در مسابقات ببینیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها