سردار اشتری:‌ سهمیه‌بندی بنزین ‌از ‌روز نخست اجرا سبب ایجاد آشوب‌هایی ‌شد / فرمایشات مقام معظم رهبری‌ آب‌ روی آتش بود

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین در کشور گفت: این موضوع در روز نخست سبب ایجاد آشوب‌هایی در کشور شد اما فرمایشات مقام معظم رهبری همچون آبی روی آتش بود.

سردار اشتری:‌ سهمیه‌بندی بنزین ‌از ‌روز نخست اجرا سبب ایجاد آشوب‌هایی ‌شد / فرمایشات مقام معظم رهبری‌ آب‌ روی آتش بود

‌سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در محل مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار در قم طی سخنانی، حوادث پرفراز نشیب سال گذشته را مورداشاره قرار داد و اظهار داشت: بحمدالله مردم و خدمتگزاران در این حوادث خوش درخشیده و با وحدت آن را پشت سر گذاشتند.

فرمانده نیروی انتظامی حضور مردم درصحنه‌های مختلف سال 98 ازجمله سیل فروردین‌ماه را بسیار چشمگیر دانست و گفت: هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و وحدت و اراده مردم و مسئولان نقش مهمی در امدادرسانی‌های صورت گرفته در سیل سال گذشته داشت چراکه اگر دولت به‌تنهایی قادر به امدادرسانی نبود.

وی در ادامه به برگزاری باشکوه مراسم اربعین اشاره و ابراز کرد: هرساله بیش از 3 میلیون زائر به کربلا مشرف می‌شوند که با لحاظ رفت‌وبرگشت این تعداد به حدود 6 میلیون تردد در یک مقطع خاص و آن‌هم به‌صورت زمینی می‌رسد.

سردار اشتری به موضوع سهمیه‌بندی بنزین در کشور اشاره و تصریح کرد: این موضوع در روز نخست سبب ایجاد آشوب‌هایی در کشور شد اما فرمایشات مقام معظم رهبری همچون آبی روی آتش بود.

فرمانده نیروی انتظامی سپس شیوع ویروس کرونا در کشور و استان قم را مورداشاره قرار داد و گفت: از هوشیاری دستگاه‌های بهداشتی و درمانی شهر مقدس قم به دلیل تشخیص و پیشگیری این بیماری قدردانی می‌کنم.

وی ضمن قدردانی از تمامی کسانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب کمک مؤمنانه در پی شیوع این بیماری در کشور داشتند، افزود: از تمامی ظرفیت، امکانات و تجهیزات برای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت استفاده می‌کنیم.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها