واکنش عربستان به رسانه‌ای شدن برخورد تحقیرآمیز ترامپ با بن سلمان

سفارت عربستان در واشنگتن صحت گزارش‌های رسانه‌ها مبنی بر تهدید ولیعهد سعودی از دونالد ترامپ را تکذیب کرد.

واکنش عربستان به رسانه‌ای شدن برخورد تحقیرآمیز ترامپ با بن سلمان

سفارت عربستان در واشنگتن به آنچه شبکه‌های اجتماعی درباره تهدید محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا منتشر کرده‌اند و اینکه ترامپ در تماس تلفنی ماه گذشته میلادی با او با تندی صحبت کرده، واکنش نشان داد.

فهد ناظر، سخنگوی سفارت ریاض در آمریکا اظهار کرد، ریشه و عمق روابط استراتژیک عربستان و آمریکا به ۷۵ سال پیش بازمی‌گردد.

فهد ناظر مدعی شد: هیچ جنجال و طرح رسانه‌ای نادرست تاثیری بر این روابط ندارد.

او اخیرا نیز صحت گزارش‌های رسانه‌ها که درباره جزئیات این تماس منتشر شده‌ بودند، تکذیب کرد و گفت، این شبکه‌ها فحوای گفت‌وگو را تحریف کرده‌اند.

این مقام سعودی در توییتر نوشت: مقاله‌ای اخیرا درباره تماس تلفنی بین بن سلمان و ترامپ منتشر شد که کاملا مضمون مکالمه را تغییر داده و عکس احترام متقابل بین دو مقام و دو رهبر را منعکس کرده بود.

به‌ گزارش بلومبرگ، رئیس‌جمهوری آمریکا در آخرین مکالمه تلفنی خود با ولیعهد سعودی به‌ قدری تند و تحقیرآمیز سخن گفته که بن‌سلمان مجبور شده مشاورانش را از اتاق بیرون کند تا شاهد این رفتار توهین‌آمیز نباشند.

ترامپ با تحکم از ولیعهد سعودی خواسته است که با سیاست‌های نفتی واشنگتن همراهی کند وگرنه نیروهایش را از عربستان خارج می‌کند تا آن کشور ظرف دو هفته فروبپاشد!

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خوبه خداروشکر هم پول بده هم تحقیرشو خلایق هرچه لایق

  • اشنا
    0

    وقتی ترامپ به چشمان محمد بن سلمان نگاه می کرد و می گفت گاو شیری پس به نظر شما اون قربون صدقه بن سلمان می رفت ننگ جهان اسلام وای بر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها