افزایش ترافیک تماس‌های صوتی/ از قابلیت تماس پیام‌رسان‌ها استفاده کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش ترافیک تماس‌های صوتی شهر تهران به دلیل وقوع زلزله، اعلام کرد مردم برای آزادسازی کانال‌های صوتی، از امکان تماس با پیام‌رسان‌ها استفاده کنند.

افزایش ترافیک تماس‌های صوتی/ از قابلیت تماس پیام‌رسان‌ها استفاده کنید

زلزله‌ای به بزرگی ۴،۹ ریشتر در ساعات ابتدایی بامداد جمعه تهران را لرزاند و اعلام شد کانون این زلزله در نزدیکی دماوند و ۵۶ کیلومتری تهران است.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در توییتر نوشت: به دلیل وقوع زلزله، ترافیک تماس‌های صوتی شهر تهران چندین برابر شده است، لطفا برای آزادسازی کانال‌های صوتی، از امکان تماس با پیام‌رسان‌ها استفاده کنید، هم‌اکنون ترافیک شبکه‌ دیتا و اینترنت پایین‌تر از حد نرمال است.

او همچنین خاطرنشان کرد: هیچ قطعی تا این لحظه در شبکه‌ی ارتباطی کشور به دلیل زلزله به‌وجود نیامده است، با توجه به هشدار ستاد مدیریت بحران مبنی بر احتمال وقوع پس‌لرزه، به همه‌ی واحدهای عملیات شبکه در اپراتورهای تلفن‌همراه و شرکت ارتباطات زیرساخت، اعلام آماده‌باش کردم.

جهرمی با انتشار توییت دیگری اعلام کرد: با اقدامات انجام‌شده ظرفیت تماس‌های صوتی افزایش یافت، امکان برقراری تماس‌ صوتی در شبکه‌ تلفن همراه بدون مشکل برای شهروندان فراهم است.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها