کشف ۳۷ دستگاه ماینر در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف ۳۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان پاکدشت خبر داد.

کشف ۳۷ دستگاه ماینر در پاکدشت

سرهنگ قباد خنجری فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک سوله، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: ماموران طی هماهنگی با مرجع قضائی در محل اعلامی حاضر و در بازرسی از سوله مورد نظر موفق به کشف ۳۷ دستگاه ماینر که از برق شهری به صورت غیرمجاز استفاده می‌کردند، شدند.

او با بیان اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خنجری با اشاره به مقابله بی امان پلیس با قانون شکنان، بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لادن وحید
    0

    پلیس 110....پلیس 110 شاید تا به حال20 بارزنگیدم حتا یک مورد هم به موقع نیامدن.2یا3مورداصلن نیامدن.2مورد در حالت اضطراری بودم شارژم تموم شد.دیگه زنگ هم نزدند.واون برنامه که روز بعد.زنگ میزدند وارزیابی میکردند.رابرداشتند که دیگه حسابی شلغم شولغم شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها