دادستان نظامی سیستان و بلوچستان:

درباره حادثه کنارک گمانه‌زنی نشود/ آرزوی هر مسلمان آزاده‌ای پوشیدن خلعت شهادت است

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در خصوص حادثه کنارک گفت: انتظار می ‌رود تا بررسی دقیق تیم های کارشناسی حاضر در محل حادثه از هرگونه گمانه‌زنی در این خصوص پرهیز شود.

درباره حادثه کنارک گمانه‌زنی نشود/ آرزوی هر مسلمان آزاده‌ای پوشیدن خلعت شهادت است

محمدرضا حیدری افشار دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه دریایی ارتش، گفت: اگر چه آرزوی هر مسلمان آزاده‌ای پوشیدن خلعت شهادت و رسیدن به جوار قرب الهی است که فقط نصیب شایسته‌ترین‌ها خواهد ‌شد اما ازدست‌دادن این عزیزان برای هر ایرانی ضایعه‌ای جبران‌نشدنی و سخت و جان‌فرساست.

وی با اشاره به شایعات مختلف در خصوص این حادثه تأکید کرد: انتظار می ‌رود تا بررسی دقیق تیم های کارشناسی حاضر در محل، از هرگونه گمانه‌زنی در این خصوص پرهیز شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • مجتبی
    0

    پس شما چرا معطلی ؟

  • سام
    0

    ما به دشمن فرضی باختیم ...جنگ با کفار باشد .نه به خودی

  • یزدان
    0

    آرزوی هر کسی شهادت است البته در رویارویی با دشمن و نه به وسیله ی نیروهای خودی. اشتباه هم یک بار قابل توجیه است و تکرار اشتباه و عدم پاسخگویی و محاکمه ی مسیولین قابل قبول نیست.

  • رحمتی
    0

    اگر خلعت شهادت اینقدر خوب است چرا خود و فرزندانت نمی پوشید اینهایی که کشتید همه از محرومان بودند فرزندان شرور شما در ویلا های لاگچری عیاشی می کنند آنوقت خلعت شهادت را به تن فرزندان محرومان می پو شانید خداوند خود میان ما و شما داوری کند

  • امید
    0

    مرگ برا همسایه خوبه اگه راست میگی بگو یه محافظات یه تیر اشتباه بزنه به مخت ببینیم شهادت خوبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها