کاهش قیمت‌ها در بازار میوه یزد

رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد از سیر نزولی قیمت‌ها در بازار میوه خبر داد و قیمت میوه نوبرانه آلوچه(گوجه سبز) را بین پنج تا 25 هزار تومان اعلام کرد.

کاهش قیمت‌ها در بازار میوه یزد

حسین مشرف با اشاره به سیر نزولی قیمت‌ها در بازار میوه و تره بار، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ کمبود و کسری میوه‌ای در بازار یزد وجود ندارد و قیمت‌ها نیز در حال کاهش هستند.

وی قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی در میدان میونه و تره بار یزد را بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلوگرم پیاز بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم سیر مابین ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان عرضه می‎شود.

این مسئول در مورد قیمت سایر اقلام صیفی در این بازار نیز تصریح کرد: هر کیلوگرم خیار سبز مینی و گلخانه‌ای بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، هر کیلوگرم بادمجان گلخانه‌ای بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم بادمجان معمولی ۸۰۰ تا ۱۵۵۰ تومان، هر کیلوگرم کاهو یزدی بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۵۰ تومان و هر کیلوگرم کاهو بیرونی(سالادی) بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است.

وی با بیان این که هر کیلوگرم هندوانه بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان عرضه می‌شود، گفت: میوه نوبرانه آلوچه (گوجه سبز) نیز بین ۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان عرضه می‎شود.

مشرف از کاهش برداشت پرتقال در کشور خبر داد و گفت: هر چند این میوه از سبد کالای مردم خارج شده است اما در حال حاضر بین ۶۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان در بازار میادین یزد موجود است.

وی قیمت هر کیلوگرم سیب درختی را بین ۶۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان اعلام کرد و در مورد قیمت انواع سبزیجات خاطرنشان کرد: هر کیلوگرم سبزی خورشتی ۲۷۰۰ تومان و قیمت سبزی خوردنی نیز ۴۵۰۰ تومان است که قیمت هرکیلوگرم سبزیجات آماده این اقلام به ترتیب ۹۰۰۰ تومان و ۱۶۰۰۰ تومان است.

رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد در پایان خاطرنشان کرد: همه این قیمت‌ها متعلق به بازار میادین میوه و تره بار بوده و در بازار فروش به شهروندان با 30 درصد افزایش قیمت عرضه می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها