جزئیات ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای چند معلول

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با کمک بنیاد مستضعفان مشکل واحد‌های مسکن نیمه کاره خانواده‌های دارای دو معلول و بالا‌تر حل می شود.

جزئیات ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای چند معلول

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشستی که در بنیاد مستضعفان برگزار شد اظهار کرد: به لطف بنیاد مستضعفان در ایام شهادت حضرت علی‌ابن ابی طالب (ع) تصمیم گرفته شد تا مشکل تمامی واحد‌های نیمه کاره شهری و روستایی خانواده‌های دارای دو معلول و بالا‌تر حل شود.

شریعتمداری گفت: در حال حاضر ۱۶۰۰ واحد سکونی با متراژ متوسط ۶۵ متر در سطوح روستایی نیمه کاره هستند که با قبول تعهد از طرف بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن، مقرر شد این واحد‌ها با کمک این دو نهاد که در قالب کمک بلاعوض نقدی و همچنین تسهیلات قرض الحسنه و همچنین آورده از سوی سازمان بهزیستی انجام می‌گیرد، تا پایان سال تکمیل شوند.

او با تاکید بر اینکه تمامی ۱۴ هزار واحد مسکن خانواده‌های پرمعلول تا پایان سال تکمیل و به آن‌ها تحویل می‌شود گفت: در جلسه امروز، مقدمات مذاکره برای احداث ۴ هزار واحد مسکن دیگر برای خانواده‌های دارای چند معلول مطرح شد.

شریعتمداری بیان کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام نیز ۵۰ میلیارد تومان از هزینه‌های تکمیل و احداث این واحد‌ها را متقبل و مقرر شد مابقی هزینه‌ها نیز از سوی سازمان بهزیستی تامین شود.

او بیان کرد: بنیاد مستضعفان علاوه بر موارد فوق برای تملک اراضی ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی نیز مبلغ ۵ میلیارد تومان را در نظر گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدا تا امروز ۱۲۶ هزار واحد مسکونی برای مددجویان سازمان بهزیستی احداث شده که ۸۷ هزار واحد آن، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم احداث شده است و امیدواریم این فرایند ادامه داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    وزیر بی کفایت برو گمشو

  • mohsen
    0

    هویج میزاشتن جات از تو خیلی بهتر کار میکرد خدایی خودت بشین با خودت فکر کن چه قلدی کردی تا الان

  • کاربر ناشناس
    0

    پاروحق کارگرگذاشتی تونگذاشتی به حقشان برسند.

  • محمد
    0

    تو یک هفته صد میلیون مشهد گرون شد این یارو میگه چی میگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها