بازداشت یک شهردار توسط اطلاعات سپاه

شهردار شهرستان ملکشاهی توسط سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و با حکم دادستان ایلام بازداشت شد.

بازداشت یک شهردار توسط اطلاعات سپاه

خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نوشت: سجاد میرزایی شهردار فعلی شهرستان ملکشاهی توسط سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و با حکم دادستان ایلام بازداشت شد.

همچنین یک مقام آگاه امنیتی سپاه با تایید این خبر گفت: سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع)، بنا بر وظیفه ذاتی خود و اشرافیت اطلاعاتی در مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی کاملا جدی بوده و در این راستا با همکاری مقامات قضایی با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • .
    0

    پس نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات چه کاره هستند.که باید یک نیروی نظامی در حوزه وظایف انها دخالت و ورود کند؟با این کارا می خواهند این موضوع را به جامعه منتقل کنند که از الف تا ی کارهای مملکت زیر نظر انها است و بقیه تک نخودی و هیچ کاره اند.قدرت خودشون را هی به رخ این و ان می کشند.البته مبارزه با فساد کار مقدسی است و باید ضابطین این کار و دستگاههای نظارتی و حراستی که مثل مور و ملخ در تمام ادرات وجود دارند و همه هم بیکار و عاطل و باطل فقط حقوق و مزایا می گیرند.با انها برخورد کرد که چرا همین یک کار را انجام نمی دهند تا حقوقی که از جیب مردم فقیر می گیرند کمی حلال باشد.در ایران یک نفر کار می کند و حداقل ۱۰ نفر مواظب و ناظر او هستند ولی فساد از سر و روی کشور می بارد.

  • مرتضی
    0

    وقتی شهردار یه شهرستان کوچیک این کارو میکنه مگر امکان داره بالادستیاش نون حلال در بیارن همشون مثل همن .

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا برادران قاچاقچی دستگیر نمی شن وازادانه میچرخن

  • صمد
    0

    مبارزه با مفسد. جهاد در راخداست شکی هم نیست ،ولی الان همه جا حرف سپاهه پس بقیه ی دستگاههای زیربط کجان اونا چکار میکنن فقط حقوق میگیرن خوب اگه واقعا نمیتونن تعطیل شون کنید اگر هم هستند باید کار کنند.یاحق

  • کیکاوس
    0

    برادرعزیزخودتون هم میفرمایید، پس بقیه چکاره اند؟! حتمایکجای، کارمیلنگد! وگرنه سپاه اینقدرمشغول وظایف خودمیباشد، که به این امورحساس، دستگاه‌های اطلاعاتی ونظارت نرسد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها