نیاز جنسی خود را چگونه در بحران کرونا برطرف کنیم؟

مسولان هلندی به افراد مجرد توصیه کردند برای پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ فعلا رابطه جنسی نداشته باشند.

نیاز جنسی خود را چگونه در بحران کرونا برطرف کنیم؟

موسسه ملی بهداشت عمومی و محیط زیست کشور هلند ضمن تاکید بر لزوم رفع نیاز جنسی بعد از قریب دو ماه قرنطینه با انتشار یک کتابچه راهنما در باره ویروس کرونا و رابطه جنسی، بر لزوم رعایت حفظ فاصله گذاری اجتماعی در راه مبارزه با شیوع این ویروس همه گیر تاکید کرده است.

در این کتابچه راهنما بر ضرورت رعایت فاصله یک و نیم متری میان افراد و رابطه جنسی تنها با فردی که به‌طور منظم با او ارتباط دارند، تاکید شده است. همچنین در ادامه این توصیه‌ها از افراد خواسته شده در صورتی که شریک جنسی آنها به ویروس کرونا مبتلا شده، فعلا از رابطه جنسی دوباره با او خودداری کنند.

اما به افراد مجردی که شریکی در زندگی خود ندارند ولی به هر دلیلی به داشتن یک رابطه فیزیکی تمایل دارند توصیه شده که تعداد افرادی که با آنها در تماس هستند را به‌شدت کاهش دهند .

هلندی ها اجازه داشته اند به شرط حفظ فاصله گذاری اجتماعی حداکثر پذیرای سه میهمان در منزل خود باشند. موسسه ملی بهداشت این کشور به آن دسته از میزبانان و میهمانان مجردی که رابطه فیزیکی با یکدیگر دارند توصیه کرده که هر دو سعی کنند روابط با اشخاص دیگر را محدود کنند چرا که هر چه تعداد تماس ها و ملاقات ها بالاتر رود احتمال آلوده شدن به ویروس کرونا هم به همان میزان افزایش می یابد.

منبع: یورونیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • روح اله
    0

    آخه آدم این چه مطلبیه که گذاشتین....مشکل دارید.مردم گرفتار یه لقمه نون شبن تو اومدی مطلب مزخرف میزاری

  • ساعد
    0

    چرت وپرت نگو.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها