توزیع ۱۰۰۰ هزار بسته‌ معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند شیراز

مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز گفت: در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و محروم این شهرستان، با همیاری فرهنگیان هزار بسته‌ حمایتی معیشتی تهیه شده است که در چند مرحله توزیع خواهد شد. 

توزیع ۱۰۰۰ هزار بسته‌ معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند شیراز

الله یار رضایی یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی ویژه خانواده دانش آموزان نیازمند شیرازی در جمع خبرنگاران، تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی را در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش کمک مومنانه، دانست و گفت: آموزش و پرورش فارس نیز به عنوان مهمترین نهاد تعلیمی و تربیتی طی ۳ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین اولیای دانش آموزان آسیب دیده از کرونا کرده است.

او افزود: در مرحله نخست مدارس ناحیه چهار شیراز اقدام به توزیع ۲۰۰ بسته مواد غذایی بین اولیای دانش آموزان نیازمند کردند و امروز در مرحله دوم نیز هزار بسته غذایی توسط فرهنگیان فارس با همکاری بسیج و سپاه تهیه و توزیع خواهد شد.

رضایی، ارزش هر بسته غذایی را ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این بسته‌ها حاوی برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب گوجه و حبوبات است که بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز گفت: همچنین بعداز ظهر امروز ۱۰۰ بسته غذای گرم بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حمزوی
    0

    سلام والامن یه کارگرهستم شغلم هم سخت وزیان آورنه بسته معیشتی دولتی دیدیم نه محله ای نه مدرسه ای نمیدونم کجامیدن اینهارو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها