نماز عید فطر در تمام مساجد استان بوشهر اقامه خواهد شد

استاندار بوشهر گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز عید فطر هم در استان بوشهر در تمام مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

نماز عید فطر در تمام مساجد استان بوشهر اقامه خواهد شد

عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همچنان فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا را جدی گرفته و آنها را رعایت کنند.

وی افزود: مردم استان همانند روزهای نخست مقابله با کرونا، اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم عید سعید فطر و راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز عید فطر هم در استان بوشهر در تمام مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

گراوند اضافه کرد: همچنین بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، در استان بوشهر هم راهپیمایی روز جهانی قدس نخواهیم داشت و همه مردم استان به صورت زنده از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بهره مند خواهند شد.

وی به شیوع کرونا در استان اشاره کرد و افزود: در جلسه امروز مقرر شد ادارات شهرستانی که موارد مثبت کرونا در آن بالا است با نظر دانشگاه علوم پزشکی تعطیل اعلام شود و دانشگاه از تمام کارکنان آن اداره تست کرونا بگیرد و در صورت اعلام دانشگاه علوم پزشکی، آن اداره می‌تواند فعالیت خودرا از سر گیرد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران کل هم در ادارات کل خود اقدامات لازم برای مقابله با کرونا را انجام دهند و در صورتی که یک واحد موارد مثبت به کرونا داشت با نظر دانشگاه علوم پزشکی تا زمان رفع مشکل آن واحد تعطیل شود.

گراوند با قدردانی از همکاری بازاریان و اصناف استان در مقابله با کرونا تصریح کرد: به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا، اصناف همکاری خود را تداوم بخشیده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند و هر گونه تخطی از پروتکل‌های بهداشتی موجب برخورد قانونی خواهد بود.

وی بر ضرورت تسریع در تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تاکید کرد و گفت: با توجه به حجم انبوه فعالیت بیمارستان شهدای خلیج فارس، باید منابع اعتباری لازم برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای تأمین شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ادارات کل راهداری، فرودگاه و بنادر و شهرداری‌ها، همچنان مصوبات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اضافه کرد: صدا و سیمای استان هم برنامه ساعت سلامت را با تاکید بیشتر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دنبال کند.

گراوند با اشاره به وضعیت قرمز استان خوزستان و همجواری مردم دیلم و گناوه به این استان تاکید کرد: به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا در استان، از مردم گناوه و دیلم انتظار داریم ضمن رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از ترددهای غیر ضروری به استان خوزستان خودداری کنند.

وی بیان کرد: شرایط بازگشایی مدارس در استان رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی بوده لذا مدیران مدارس رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت انجام دهند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها