غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دارایی‌های ایران به حدی است که دولت بتواند گره‌ کور معیشت مردم را باز کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت مسئولیت اداره کشور را بر عهده گرفته است و در چنین روزهایی که بحران به طور جدی خودنمایی می‌کند لازم است به فکر کاهش مشکلات باشد.

دارایی‌های ایران به حدی است که دولت بتواند گره‌ کور معیشت مردم را باز کند

دولت دوازدهم با شیوع ویروس کرونا وضعیت دشواری را پشت سر می‌گذارد. آسیب‌های شیوع ویروس کرونا در همه ابعاد، بار مسئولیت سنگینی بر دوش دولت قرار داده است. مساله‌ای که با گذر زمان احتمالا آثار آن بر ساز و کارهای مرتبط با دولت در ایران بیشتر دیده خواهد شد. این همان نکته‌ای است که غلامرضا مصباحی‌مقدم نیز به آن اشاره و بر نقش دولت در این روزهای حساس تاکید می‌کند.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگوییاظهار داشت: ویروس کرونا ایران را به شدت درگیر کرده است. در چنین شرایطی لازم است دولت و همه نهادهای‌ نظام دست‌به‌کار شوند تا به هر طریقی‌ که ممکن است آثار مخرب ویروس کرونا را در جامعه کمرنگ‌تر کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اینکه دولت تصمیم گرفت با پرداخت وام یک‌ میلیون تومانی بخشی از گرفتاری‌های مردم را حل کند فی‌نفسه تصمیمی خوب و به‌‌موقع بود. به هر حال دولت مسئولیت اداره کشور را بر عهده گرفته است و در چنین روزهایی که بحران به طور جدی خودنمایی می‌کند لازم است به فکر کاهش مشکلات باشد. در واقع دولت باید بکوشند تا با بهر‌ه‌گیری از منابعی که در اختیار دارند معیشت حداقلی‌ قشر آسیب‌پذیر را تامین کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: نکته دیگر اینکه این روزها برخی این ذهنیت را به جامعه القا کنند که مشکلات ایران به خاطر درگیری‌اش با دنیا زیاد می‌شود. در پاسخ به این ادعای واهی باید گفت، ایران نه تنها با دنیا دعوا ندارد بلکه با توافق و امضای برجام مشخص شد برای جمهوری ‌اسلامی اصل چیزی جز تعامل با همه دنیا، ‌غیر از اسرائیل که رژیمی غاصب است، نیست. همه دیدند که آمریکا خلف وعده کرد و با خارج شدن از برجام فضای تعاملی شکل‌گرفته را دوباره تجادلی کرد. در واقع آمریکایی‌ها در زمان رژیم شاه، بر همه مسائل ایران تسلط داشتند و حالا که نمی‌توانند به منابع و استقلال ایران دست‌درازی کنند بیش از 40 سال است که علیه جمهوری ‌اسلامی کارشکنی می‌کنند.

غلامرضا مصباحی‌مقدم در پایان گفت: پتانسیل موجود در کشور و دارایی‌های ایران به حدی است که دولت بتواند گره‌ کور معیشت مردم را باز کند.

منبع: اعتمادآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی
    0

    آفرین چندنفراینجوری پیدا میشد حرف عمل میکردن خوب میشد؟؟

  • ناشناس
    0

    امادگی ملت برای یاری ارتش جهت ازبین بردن کرنا همانند جنگ جان خواهیم داد تا ویروس از بین برود دولت بایدروی ما بازنشتگان کشوری حساب کند که ما همیشه اماده جان بازی برای دین ملت و ناموس هستیم بازنشتگان کشوری دانشگاهای کل کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها