رئیس پلیس همدان:

مرگ جوان مسافر کش در تاریک دره همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: جوان البرزی که با خودرو سمند اقدام به مسافرکشی می کرد در مسیر برگشت به تاریک دره همدان سقوط کرد و جان باخت.

مرگ جوان مسافر کش در تاریک دره همدان

سرهنگ جمشید باقری، با اعلام مطلب فوق افزود: چند روز پیش یک جوان ساکن استان البرز اقدام به سوار کردن مسافر به مقصد شهرستان تویسرکان می کند، هنگام بازگشت به محل سکونت خود با راهنمایی یکی از شهروندان، جاده تاریک دره را به علت کوتاهی مسیر برای بازگشست انتخاب می‌کند.

این جوان هنگام بازگشت در نزدیکی شهرهمدان و در منطقه تاریک دره از مسیر اصلی منحرف شده و خودروی وی به عمق دره ۱۵۰ متری سقوط می کند.

ساعت ۱۹ روز گذشته یکی از شهروندانی هنگام عبور از این محل متوجه خودروی حادثه دیده در انتهای دره شده و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع می دهد.

بلافاصله عوامل پلیس در محل حاضر و پس از ساعت ها تلاش اقدام به انتقال جسد از پائین دره می کنند، بنابر اعلام کارشناسان در زمان کشف جسد، بیش از ۳۰ ساعت از مرگ این جوان گذشته بود.

جسد این جوان به پزشکی قانونی منتقل شد خودروی سمند نیز به علت چندین بار غلت خوردن تا رسیدن به انتهای دره، به طور کامل خسارت دیده و تلاش‌ برای انتقال این وسیله نقلیه به خارج از دره ادامه دارد.

وی در تشریح خبر تصادف دیگری که شب گذشته اتفاق افتاد نیز گفت: ساعت حوالی یک بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو پارس در بلوار ارم شهر همدان با سرعت بالا به قسمت عقب یک دستگاه مینی بوس برخورد کرد که در این حادثه سرنشین سواری پژو جان خود را در دم از دست داد.

علت بروز این سانحه توسط کارشناسان پلیس راهور همدان در دست بررسی است.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها