بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهر صدرا

نشست مشترک مدیران شرکت عمران شهر جدید صدرا با رئیس آبفا شیراز با محوریت بررسی و برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب در شهر جدید صدرا برگزار شد.

بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهر صدرا

خلیل حاجی پور با اشاره به جلسه روز گذشته با دادستان شیراز و جمعی از مدیران استان در خصوص موضوع تصفیه خانه فاضلاب صدرا گفت: در این جلسه مسئولین آبفا قول مساعد دادند مدول اول تصفیه خانه شرق صدرا با ظرفیت پوشش دهی جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان انجام تعهدات شرکت عمران صدرا در خصوص صورت جلسه سال گذشته با آبفا و پرداخت ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت تکمیل تصفیه خانه شرق از پیگیری دادستان محترم عمومی و انقلاب شیراز در رفع موانع حقوقی و مالی پروژه قدردانی نمود.

حاجی پور همچنین از آمادگی شرکت عمران جهت سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت مدول اول تصفیه خانه مرکزی غرب صدرا خبر داد و مقرر شد در نشستی با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این خصوص مجوزهای لازم اخذ و پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا همچنین از انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی ساخت مخزن و … مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها