حضور ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اعلام کرد: در حال حاضر ۳۰۴ زندانی به علت عدم توانایی پرداخت دیه برای جرائم غیرعمد در زندان های استان همدان به سر می برند.

حضور ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های همدان

یدالله روحانی‌منش، با بیان اینکه از تعداد هشت نفر خانم و ۲۹۶ نفر آقا هستند، افزود: از این تعداد سه نفر به علت تصادف، سه نفر حوادث کارگاهی و جرائم شبه عمد، ۲۶۲ نفر به علت بدهی، ۳۵ نفر به علت عدم پرداخت مهریه و یک نفر به علت عدم توانایی در پرداخت نفقه در زندان هستند.

وی با بیان اینکه کمترین مبلغ بدهی این زندانیان ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بیشترین مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: اگر به صورت میانگین هر نفر ۵۰ میلیون تومان بدهی داشته باشد بری آزادی تمامی این افراد ۱۵ میلیارد تومان بودجه لازم است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان بیان کرد: اولویت ستاد دیه برای آزادی زندانیان با خانم ها و افرادی است که مدت بیشتری در زندان به سر می برند.

روحانی منش درباره برگزاری جشن گلریزان سال ۹۹ در شرایط کرونایی گفت: در حال حاضر به علت شیوع کروناویروس و ممنوعیت تجمعات، امکان برگزاری مراسم گلریزان مانند سال های قبل وجود ندارد.

وی ادامه داد: از طریق نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر و اطلاع رسانی در شبکه های مجازی به هم استانی های عزیز اطلاع داده ایم که برای شرکت در این امر خداپسندانه مبلغ مورد نظر خود را به شماره کارت ۶۰۷۳۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملت به نام ستاد دیه استان همدان واریز کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها